1. Інтерв’ю голови Добровеличківської районної ради сьомого скликання Людмили Корнієнко в районну газету «СІЛЬСЬКЕ ЖИТТЯ»
  2. Програма економічного і соціального розвитку Добровеличківського району на 2018 рік.

Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : Увага!Змінено реквізити рахунків для новостворених ОТГ!

 

 

ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ

 ГОЛОВАНІВСЬКОГО УПРАВЛІННЯ ГУ ДФС У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПОВІДОМЛЯЄ:

 

У зв’язку з об’єднанням територіальних  громад   змінено рахунки для зарахування доходів до державного та місцевого бюджетів  по   новостворених  територіальних громадах, а саме Добровеличківської ОТГ у  складі  Юрівської та Дружелюбівської сільських рад та Піщанобрідської ОТГ у складі Любомирської та Червонополянської сільських рад.

 

Реквізити рахунків можна отримати у Добровеличківській Державній податковій інспекції Голованівського управління ГУ ДФС у Кіровоградській області, а також в Добровеличківській та Піщанобрідській ОТГ  та банківських установах на території смт.Добровеличківка.

 

Докладніше...
8-01-2019, 15:22 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 232


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : Створено новий електронний сервіс          в «Електронному кабінеті» в частині часткового заповнення декларацій.

                З 01 січня 2019 року стартувала кампанія декларування доходів громадян, за якою окремі категорії фізичних осіб зобов’язані подати річну податкову звітність про майновий стан та доходи (далі -декларація) та визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору , та/або мають право подати декларацію для отримання податкової знижки.

                З метою підвищення якості декларування доходів ДФС запроваджено новий електронний сервіс в «Електронному кабінеті» в частині часткового заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих(виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків(далі- Державний реєстр) , та відомостей щодо об’єктів нерухомого(рухомого) майна.

                Зазначегний сервіс часткового попереднього заповнення декларації надасть можливість платникам податків:

  1. скоротити час і витрати на подання звітності;
  2. мінімізувати помилки при заповненні декларації;
  3. надати копії первинних документів як додаток до деклараціїв онлайн режимі.

Скористатись зазначеним сервісом зможуть особи, які мають особистий ключ електронного цифрового підпису, зокрема: АЦСК ІДД ДФС, ФЦСК АТ КБ»ПРИВАТБАНК», АЦСК ПАТ»УкрСиббанк», АЦСК АТ «Ощадбанк», АЦСК»МASTERKEY» ТОВ»АРТ-МАСТЕР», АЦСКТОВ»КС», АЦСК ДП»УСС», АЦСК»ТОВ»Алтерсайн», АЦСК ДП «Український інститут інтелектуальної власності» тощо.

                Для початку використання нового сервісу необхідно спочатку здійснити запит на отримання відомостей з Державного реєстру, якій знаходиться у розділі »Заяви. Запити для отримання інформації» форма запиту F1301802.

                Після отримання відповіді від ДФС, про що можливо дізнатися скоритавшись розділом »вхідні/вихідні документи», слід використати режим «Декларація про майновий стан і доходи». Звертаємо увагу, що отримання відомостей з Державного реєстру потребує деякий час(від 10 до 20 хвилин) і автоматичне часткове заповнення декларації здійснюється  лише після отримання відповіді з Державного реєстру.

                Для завантаження даних з Державного реєстру та наявних відомостей щодо об’єктів нерухомого(рухомого) майна до декларації слід застосовувати режим »Заповнити на основі даних ДФС»

                    При цьому платникам податків слід враховувати те, що наявна інформація може бути неповною, оскільки формується на підставі даних Державного реєстру та не враховує дані щодо отриманих платником податків доходів від інших фізичних осіб та іноземних доходів. Також, дані щодо отриманих доходів за 2018 рік в повному обсязі буде сформовано у Державному реєстрі протягом 50 днів після закінчення року, тобто в останній день обробки звітності -11.02.2019 року.

                    Разом з тим, відповідно до ст.47 Податкового кодексу України відповідальність за порушення порядку заповненя докумантів податкової звітності та недостовірність інформації, наведеної у зазначених документах, несуть, зокрема, фізичні особи- платники податків.

                    Сервіс надає можливість змінити будь-яке значення визначене у декларації. Для визначення податкових зобов’язань слід застосувати режим »перерахунок». Після перевірки алгоритму заповнення декларації щляхом застосування режиму »перевірити», платник податків повинен зберегти декларацію (режим»зберегти»), підписати (режим «підписати») та надіслати до контролюючого органу.

                    Також зазначений сервіс надає можливість направити податкову декларацію до контролюючого органу  з копіями первинних документів, зокрема для використання права на податкову знижку. Для цього платнику податків слід використати режим »Документ довільної форми» .

                    Слід зазначити, що завантаження документів у довільній формі(копій первинних документів) здійснюється єдиним файлом типу PDF або PNG або JPG.

                   

 

Докладніше...
8-01-2019, 15:20 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 234


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : До уваги платників податків фізичних осіб – підприємців!

До уваги платників податків фізичних осіб – підприємців!

 

Останнім часом  значна частина  фізичних осіб - підприємців отримали  вимоги  про сплату  боргу (недоїмки) єдиного внеску на  загальнообов»язкове  соціальне страхування.

                Відповідно до змін, внесених до  Закону «Про збір та облік  єдиного внеску  на загальнообов»язкове  державне  соціальне страхування», починаючи  з 2017 року  фізичні особи-підприємці, які   перебувають  на загальній  системі   оподаткування та якими не отримано  дохід  (прибуток)  у звітному році, або окремому місяці звітного року,  зобов’язані  визначити базу оподаткування, але не більше  максимальної  величини  бази нарахування  єдиного внеску, встановленої цим Законом . При цьому  сума  єдиного  внеску не може бути  меншою за розмір  мінімального страхового  внеску.

                Платникам,  які за 2017 рік  не подали податкову звітність, в автоматичному режимі нараховано мінімальний розмір страхового  внеску , тобто  8448,00 грн. Аналогічно нараховано  єдиний внесок за три квартали 2018 року -7371,54 грн.

      Таким  чином, у разі не приведення у відповідність  звітних та реєстраційних документів  нарахування єдиного внеску  і надалі буде  проводитись в автоматичному  режимі .

                 До  переліку  боржників  ймовірно  увійшла  значна  частина  ФОП,  що фактично  не  здійснюють діяльність,  тому  звертаємо  увагу  про необхідність  приведення у  відповідність такими  платниками   звітних та реєстраційних  даних

 

Докладніше...
28-12-2018, 15:19 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 208


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : Про особливості обліку платників єдиного внеску (бюджетних установ)

    

Згідно з частиною п'ятою статті 8 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" єдиний внесок для платників, зазначених у пункті 1 (крім абзацу сьомого) частини першої статті 4 цього Закону, встановлюється у відсотках до визначеної бази нарахування єдиного внеску (за винятком винагороди за цивільно-правовими договорами) відповідно до класів професійного ризику виробництва, до яких віднесено платників єдиного внеску, з урахуванням видів їх економічної діяльності.

Відповідно до пункту 12 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими.

Розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань та здійснення витрат бюджету (пункт 47 статті 2 Бюджетного кодексу України).

Статтею 140 Конституції України визначено, що органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, є районні та обласні ради.

Статус установи як юридичної особи визначається у положенні про цей орган, установу чи організацію, затвердженому у встановленому порядку.

Відповідно до пункту 7 розділу II Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міндоходів від 9 вересня 2013 року та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2013 р. за N 1646/24178, бюджетні установи подають до органу доходів і зборів документи про підтвердження зазначеного статусу. Такими документами можуть бути: положення про орган, установу чи організацію; статут органу, установи чи організації; рішення про створення; довідка (витяг) з ЄДРПОУ; лист вищестоячої організації тощо.

Таким чином, для встановлення статусу бюджетної установи платник єдиного внеску подає органу доходів і зборів (підрозділ розвитку IT, електронних сервісів та обліку платників) документи, що підтверджують такий статус. Після чого підрозділ розвитку IT, електронних сервісів та обліку платників передає такі документи до підрозділу адміністрування доходів і зборів з фізичних осіб для розгляду та прийняття рішення про віднесення органу, установи чи організації до бюджетної установи. Ознаку бюджетної установи вносить до реєстру страхувальників підрозділ розвитку IT, електронних сервісів та обліку платників.

 

 

 

Докладніше...
28-12-2018, 15:17 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 234


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : Увага! Режим роботи ЦОП змінено

Добровеличківська ДПІ Голованівського управління ГУ ДФС у Кіровоградській області доводить до відома платників про встановлення нового режиму роботи центрів обслуговування платників.


З метою удосконалення роботи центрів обслуговування платників встановлено режим роботи ЦОП органів ДФС: з  понеділка по четвер ЦОП працюють з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., у п’ятницю з 09 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв. 


Також нагадуємо, що громадяни та бізнес також можуть скористатися зручними електронними сервісами, запровадженими ДФС України. ІТС «Електронний кабінет» у режимі 24/7 забезпечує цілий спектр безкоштовних послуг, частина з яких надається без електронної ідентифікації користувача, без відвідування центрів обслуговування платників та забезпечує можливість отримувати у режимі реального часу доступ до інформації з реєстрів та електронних систем ДФС.

Крім того, в останній день граничного строку подання звітності, визначеного пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України (з урахуванням вимог пункту 49.20 статті 49 Податкового кодексу України), час роботи центрів обслуговування платників подовжується до 20 год. 00 хвилин.

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/353675.html

 

Докладніше...
29-11-2018, 10:48 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 380


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : «Легалізація заробітної плати та підвищення її рівня»

 

Голованівське управління ГУ ДФС у Кіровоградській області повідомляє, що  мінімальна заробітна плата - це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт), зарплата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників. Мінімальна заробітна плата на даний час становить 3723 грн.

 

Більшість роботодавців забезпечують дотримання трудового законодавства, своєчасну виплату заробітної плати не нижче законодавчо встановленого рівня та перераховують до бюджетів з нарахованих та виплачених працівникам доходів податки та єдиний соціальний внесок, але на жаль, як свідчить практика, серед роботодавців малого та середнього бізнесу зустрічаються такі, які з метою мінімізації витрат та отримання максимального прибутку приховують трудові відносини та фактичну заробітну плату.

 

 

Докладніше...
26-11-2018, 12:55 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 392


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : Новітня система „Електронний чек” – альтернатива діючим РРО

 

Голованівське управління ГУ ДФС у Кіровоградській області нагадує, що система «Електронний чек», яка реалізується у рамках пілотного проекту Державної фіскальної служби, має на меті здійснення позитивних змін у ланці «підприємець - споживач».

 

Сутність новації полягає у запровадженні альтернативного технологічного рішення у сфері реєстрації розрахункових операцій в галузі торгівлі, - без застосування традиційних реєстраторів розрахункових операцій, натомість у практику впроваджується електронний додаток до смартфона, який і буде виконувати функцію реєстратора розрахункових операцій.

 

Слід наголосити, що система e-Receipt може бути встановлена на будь-який пристрій: персональний комп’ютер, планшет, смартфон – вона доступна та безкоштовна, при цьому вона може бути інтегрована з іншими системами Державної фіскальної служби та бухгалтерськими програмами.

 

Докладніше...
26-11-2018, 12:53 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 353


Меню


Вхід


Логін  
Пароль  


Корисні посилання

Офіційне інтернет-представництво Президента України


Верховна Рада України


Законодавство України


Кабінет Міністрів України


Кіровоградська ОДА


Кіровоградська обласна рада


Добровеличківська райдержадміністрація


ПФУ


Укрінформ