1. Інтерв’ю голови Добровеличківської районної ради сьомого скликання Людмили Корнієнко в районну газету «СІЛЬСЬКЕ ЖИТТЯ»
  2. Програма економічного і соціального розвитку Добровеличківського району на 2018 рік.

Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : Громадяни повинні задекларувати доходи, якщо отримали їх без участі податкових агентів

Якщо людина отримала доходи без участі податкових агентів, вона має їх задекларувати. До таких доходів належать, у першу чергу, винагороди, які виплачуються особам, які працюють за наймом у приватних осіб хатніми працівницями, садівниками, нянями, гувернантками, будівельниками, водіями тощо. Про це розповіла заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податку на доходи фізичних осіб Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Тетяна Федченко в інтерв’ю виданню «Факти».

«Податкові агенти – це всі підприємства, підприємці, а також особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність (адвокати, нотаріуси тощо), які нараховують та виплачують фізичним особам доходи у вигляді заробітної плати, гонорарів, винагород за разову роботу, дивідендів, премій тощо. Такі податкові агенти відповідно до Податкового кодексу, відповідальні за нарахування та сплату податку на доходи фізичних осіб до бюджету. Тому якщо особа у 2018 році отримувала доходи тільки за участі податкових агентів, декларацію їй подавати не потрібно», – підкреслила Тетяна Федченко.

Крім того, за її словами, подати декларацію мають люди, які отримали у 2018 році інвестиційні активи. Це доходи від продажу цінних паперів, корпоративних прав. При цьому не має значення, кому були реалізовані такі активи – фізичній чи юридичній особі.

Тетяна Федченко також звернула увагу, що громадяни, в яких утворилася списана прострочена заборгованість теж мають подавати декларацію. Прострочена заборгованість – це борг, за яким сплинув строк позовної давності – 1095 днів, або три роки. Відповідно до Податкового кодексу, податком на доходи фізичних осіб оподатковується списана заборгованість по цивільно-правовим угодам за умови, що сума складає понад 50% місячного прожиткового мінімуму, встановленого для дієздатної особи на 1 січня звітного року (у 2018 році – 1762 грн).

«Зобов’язані подати декларацію та сплатити податок з основною суми прощеної заборгованості особи, яким фінансові установи анулювали або простили суму заборгованості чи кредиту до завершення строку позовної давності і яких кредитор повідомив про таке анулювання в  сумі, що перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати (з розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного року (у 2018 році – 3723 грн)», – підкреслила Тетяна Федченко.

 

Докладніше...
25-02-2019, 15:28 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 78


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : ДФС запроваджено новий електронний сервіс

ДФС запроваджено новий електронний сервіс, який надає можливість подати запит на отримання витягу з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. 

Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників може бути подано платником єдиного внеску та/або застрахованою особою через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету.

Для цього в приватній частині Електронного кабінету необхідно в меню Ведення звітності  обрати Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників (ф. № 1-ЗРС) (J1303801 ), заповнити відповідні поля, підписати та надіслати.

Підтвердженням отримання ДФС запиту є Квитанція в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного запиту. 

Витяг за результатами обробки запиту можна переглянути у меню Перегляд звітності у вкладці: J1438101 – для юридичної особи або відокремленого підрозділу (ф. № 1-ВРС ); F1438201 – для фізичної особи – підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність (ф. № 2-ВРС);  F1438301 - для фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (ф. № 3-ВРС). Якщо в реєстрі страхувальників відсутня інформація, то заявнику формується довідка з реєстру страхувальників (ф. № 1-ДРС) (J/F1403801).

Звертаємо увагу, що тільки у разі особистого звернення фізичної особи надається:

 інформація про встановлення з реєстру страхувальників ознаки «пенсіонер за віком» (із зазначенням дати встановлення пенсії за віком) або «особа з інвалідністю» (із зазначенням дати встановлення пенсії по інвалідності або соціальної допомоги та дати закінчення терміну, до якого встановлена інвалідність), яка зазначається у витягу (ф. № 2-ВРС);

витяг з реєстру страхувальників щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (ф. № 3-ВРС).

У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, звертатися за телефоном:0 800 501 007.

 

Докладніше...
25-02-2019, 15:27 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 76


Новини / Територіальне управління юстиції інформує : Консультує Міністр юстиції: як отримати аліменти на дитину? Що треба зробити для виплати аліментів?

 

            Є два способи: мирним шляхом та в примусовому порядку.

            Так, сторони між собою домовляються щодо розміру та періодичності сплати аліментів на дитину в добровільному порядку. Ця домовленість може бути лише усною, але для додаткових гарантій виконання домовленостей батьки дитини можуть укласти між собою нотаріально посвідчений договір про утримання дитини.

            Також один із батьків  може подати за місцем своєї роботи заяву про відрахування аліментів на дитину у розмірі та на строк, які визначені у цій заяві.

            У разі відсутності домовленостей  один із батьків може звернутися до суду із заявою про стягнення аліментів.

            В подальшому стягувач аліментів може самостійно подати заяву з виконавчим листом про відрахування аліментів за місцем виплати платникові аліментів заробітної плати, пенсії, стипендії або іншого доходу.

                        

Чи потрібно підписувати якісь папери?

            Обов’язку підписання таких паперів немає. Однак, батьки мають право укласти договір про сплату аліментів на дитину, у якому визначаються розмір та строки виплати. Договір укладається у письмовій формі та підлягає нотаріальному посвідченню. 

            Укладення договору не звільняє того з батьків, хто проживає окремо, від обов'язку брати участь у додаткових витратах на дитину.

            У разі невиконання одним із батьків свого обов'язку за договором, аліменти з нього можуть стягуватися на підставі виконавчого напису нотаріуса.

 

Як стягнути аліменти у судовому порядку?

            Той з батьків, з ким мешкає дитина, має право звернутися до суду з відповідним позовом. У такому випадку аліменти на дитину присуджуються або як частка від заробітку, або у вигляді конкретно визначеної суми.

            Справи розглядаються  місцевими судами за місцем проживання чи реєстрації відповідача.

            Також позови про стягнення аліментів, збільшення їх розміру, оплату додаткових витрат на дитину, стягнення неустойки (пені) за прострочення сплати аліментів,   індексацію аліментів, зміну способу їх стягнення можуть пред’являтися за зареєстрованим місцем проживання чи перебування позивача.

            У разі видачі судом виконавчого документу, стягувач може самостійно надіслати виконавчий документ за місцем роботи боржника або отримання ним інших доходів із заявою про здійснення відрахування аліментів, або направити/подати заяву разом із оригіналом  виконавчого документу для примусового виконання до органу державної виконавчої служби чи приватного виконавця. 

 

Яким може бути розмір аліментів?

           

Мінімальний гарантований  розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж 50% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

            Мінімальний рекомендований розмір аліментів на одну дитину становить розмір прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку і може бути присуджений судом у разі достатності заробітку платника аліментів.

            У 2019 році прожитковий мінімум на дітей становить:

віком до 6 років:

·                     з 1 січня– 1626 грн;

·                     з 1 липня – 1699 грн;

·                     з 1 грудня – 1779 грн

віком від 6 до 18 років:

·                     з 1 січня – 2027 грн;  

·                     з 1 липня – 2118 грн;

·                     з 1 грудня – 2218 грн

            Однак є виключення. Якщо платник аліментів має нерегулярний дохід, суд може визначити розмір аліментів у твердій грошовій сумі, яка підлягає щорічній індексації.

            Той із батьків, разом з яким проживає дитина, має право звернутися до суду із заявою про видачу судового наказу про стягнення аліментів у розмірі 50% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

 

Коли  призначається державна допомога?

Тимчасова допомога призначається у разі, якщо:

  • рішення суду  про стягнення  аліментів не виконується  у  зв'язку  з  ухиленням  від  сплати  аліментів  або відсутністю  у  боржника коштів та іншого майна, на які за законом може  бути звернено стягнення;
  • стосовно одного з батьків здійснюється кримінальне провадження або він перебуває у місцях позбавлення волі, якого визнано недієздатним, або він перебуває на строковій військовій службі;
  • місце проживання (перебування) одного з  батьків не встановлено.

Для призначення тимчасової допомоги одержувач подає органу соцзахисту населення за місцем проживання (перебування):

  • заяву;
  • копію свідоцтва про народження дитини;
  • інші документи.

            Розмір  тимчасової допомоги розраховується як різниця між 50%  прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та  середньомісячним  сукупним  доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні 6 місяців.

                       

Чи можливо стягнути аліменти за минулий час?  

            Так, законодавством передбачені випадки, коли аліменти можна стягнути за минулий час, але не більше ніж як за 10 років та окремі підстави, коли аліменти стягуються за весь час.

Як виконується рішення суду?

            Після набрання рішення суду законної сили,  стягувач подає до органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю заяву та виконавчий лист. На підставі цих документів виконавець відкриває виконавче провадження.

            До пред’явлення на примусове виконання виконавчий документ про стягнення аліментів може бути самостійно надісланий стягувачем за місцем роботи боржника.    

Під час виконання у примусовому порядку виконавець вживає заходи примусового виконання. Якщо боржник працює або отримує пенсію державний виконавець виносить постанову, яку направляє за місцем роботи боржника або за місцем отримання пенсії для утримання аліментів.

Якщо є заборгованість виконавець робить відповідний розрахунок та зобов’язаний повідомити про нього стягувача і боржника. У разі якщо розмір заборгованості зі сплати аліментів перевищує 3 місяці:

  • відомості про боржника вносяться до Єдиного реєстру боржників;
  • майно боржника арештовується виконавцем, вилучається та реалізується.

Якщо боржник ухиляється від виконання рішення та має заборгованість, виконавець застосовує до нього санкції та обмеження встановлені законом. У разі відсутності відомостей про місце перебування боржника, за поданням виконавця судом виноситься ухвала про розшук боржника.

 

Яка відповідальність боржника за несплату аліментів?

            Завдяки дії розроблених Мін’юстом законів #ЧужихДітейНеБуває, до неплатників аліментів  застосовуються ряд обмежувальних заходів.

            Якщо розмір заборгованості по сплаті аліментів перевищує 4 місяці (та 3 місяці для батьків важкохворої дитини) встановлена можливість накладення обмежень на неплатників аліментів щодо:

  • виїзду за межі України;
  • керування транспортними засобами;
  • користування зброєю;
  • полювання.

Крім того, передбачені обмеження щодо перебування на державній службі.            Також  боржник з аліментів  не може впливати на рішення про тимчасовий виїзд дитини за межі України.

Не менш дієвим є запровадження фінансових санкцій, передбачено штраф за несплату аліментів залежно від суми заборгованості:

  • понад 1 рік – 20%;
  • понад 2 роки – 30%;
  • понад 3 роки – 50%

                Також, в законах ми передбачили відповідальність для неплатників аліментів у вигляді суспільно корисних робіт, адміністративного арешту та позбавлення волі.

 

Від себе можу додати: пакет законів #ЧужихДітейНеБуває дійсно працює, про що свідчать результати за 2018 рік,  коли боржники сплатили 4,6 млрд грн аліментів на користь 555 тис дітей та майже 50 тис документів  було відкликано через відсутність претензій до боржника.

 

            Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

 



Новини / Територіальне управління юстиції інформує : Вадим Гуцул: за один місяць діти з Кіровоградщини отримали понад 14 млн.грн аліментів

 

Упродовж січня 2019 року завдяки реалізації ініціативи #ЧужихДітейНеБуває фінансову підтримку від своїх батьків отримали 6 533 дітей із Кіровоградщини. Про це повідомив очільник обласного управління юстиції Вадим Гуцул.

 

«З початку року державні виконавці стягнули більше 14 млнгрн із безвідповідальних батьків. Як це вдалося? Ми застосували найрізноманітніші заходи примусового впливу. Зокрема понад 93 тис грн отримав хлопчик Артем із Кіровоградщини після того, як у його батька арештували автівку й успішно реалізували її на аукціоні», – розповів посадовець.

 

За словами Вадима Гуцула, ще одним значним стимулом виплатити борги на користь власних дітей стало обмеження боржників у праві залишати територію України, керувати транспортними засобами, користуватися зброєю та полювати.

 

«Такі заборони отримали  більше 4 тисяч мешканців області. Окрім цього, було складено 1 814 адміністративних протоколів про вчинення боржниками адміністративних правопорушень. І наразі 414 неплатник отримав покарання у вигляді виконання суспільно корисних робіт, оплату за які спрямують на погашення заборгованості перед дітьми», – додав Вадим Гуцул.

 

Не менш ефективними є штрафи, які були запроваджені у рамках другого пакету законодавчих ініціатив #ЧужихДітейНеБуває.

 

«Хоча санкції у розмірі від 20% до 50% від суми боргу були запроваджені лише в серпні минулого року, це суттєво вплинуло на свідомість боржників, адже тепер їм доводиться думати не тільки про те, де брати гроші на оплату самого боргу, а й де дістати кошти, щоб розрахуватися за штрафи. І на Кіровоградщині з боржників вже стягнули в інтересах дітей понад100 тисгрн», –резюмував очільник обласної юстиції.

 



Новини / Територіальне управління юстиції інформує : Консультує Міністр юстиції: як отримати свідоцтво про народження малюка?

 

 

Що потрібно зробити після народження дитини?

Батьки зобов’язані не пізніше 1 місяця від дня народження малюказареєструвати його в органі ДРАЦС за місцем проживання одного з батьків або за місцем народження дитини.

Які документи потрібні для реєстрації народження?

Одночасно із заявою про державну реєстрацію народження дитини (усною або письмовою) подається:

  • паспорт заявника, якщо заявниками є не батьки;
  • документ, який підтверджує факт народження (медичний документ, виданий закладом охорони здоров'я);
  • паспорти батьків або одного з них;
  • документ, що підтверджує походження дитини від батька (свідоцтво про шлюб або спільна заява матері та батька дитини, або заява матері);
  • за відсутності документа закладу охорони здоров’я або медичної консультативної комісії, підставою для реєстрації народження є рішення суду про встановлення факту народження.

Де працює послуга з прийому документів для реєстрації у пологових?

Мін’юст створив умови для максимального спрощення  доступу громадян до адміністративних послуг. Найпопулярнішою послугою була і залишається видача свідоцтва про народження безпосередньо у пологових будинках. У 2018 році  батьки понад 162 тисяч немовлят скористалися цією послугою.

 

Інформація про заклади охорони здоров’я, в яких можна отримати свідоцтво про народження дитини, розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції https://minjust.gov.ua.

 

Як зареєструвати місце проживання новонародженої  дитини?

Батьки зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом 3 місяців з дня державної реєстрації її народження.Дитина віком до 10 років може бути зареєстрована за адресою лише одного з батьків.  При цьому, згода власника або інших осіб, які проживають на цій житлової площі, не потрібна.

 

Де здійснюється реєстрація місця проживання?

Реєстрація місця проживання здійснюється органами місцевого самоврядування або у «Центрі надання адміністративних послуг».

 

За бажанням батьків документи можуть бути подані органам ДРАЦС під час проведення державної реєстрації народження дитини.

 

Реєстрація місця проживання новонародженої дитини також може здійснюватися на підставі направлених органами соціального захисту населення даних, що зазначив законний представник, з яким постійно проживає дитина, у заяві про призначення допомоги при народженні дитини.

 

У разі звернення осіб, місце проживання яких не зареєстровано, осіб, які вимушені були залишити місця проживання з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції і не мають можливості зареєструвати новонароджену дитину, рішення про призначення допомоги при народженні дитини приймає орган соціального захисту населення на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов, складеного за місцем фактичного проживання сім’ї.

 

Які документи потрібні?

  • письмова заява встановленої форми;
  • свідоцтво про народження дитини (оригінал і копія);
  • паспорт того з батьків,за яким визначено місце реєстрації дитини (оригінал і копія);
  • квитанція про сплату адміністративного збору.

Де отримати документи?

Якщо документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подавалися до органу ДРАЦС або до органів соціального захисту населення, оформлена органом реєстрації довідка про реєстрацію місця проживання дитини повертається до відповідного органу ДРАЦС або за бажанням того з батьків (представників), хто подавав заяву, може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі надання адміністративних послуг, надіслана поштою, про що робиться відповідна відмітка в даних про новонароджену дитину.

 

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центр усистеми безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

 

 



Новини / Територіальне управління юстиції інформує : У Кропивницькому поліцейські затримали злісного боржника з аліментів

 

У Кропивницькому патрульні поліцейські затримали безвідповідального батька, який має багаторічну заборгованість зі сплати аліментів.

Про це повідомив керівник обласної юстиції Вадим Гуцул.

«Поліція прибула на виклик співмешканки боржника, яка стверджувала, що стала жертвою домашнього насильства. За її словами, чоловік у стані алкогольного сп’яніння виганяв її з дому і нецензурно лаявся. Під час перевірки особи поліцейські виявили, що  затриманий перебуває в розшуку за несплату аліментів», – розповів Вадим Гуцул.

Згідно даних державної виконавчої служби, боржник не працює і немає у власності майна.

«Чоловік заборгував на користь своєї доньки Поліни вже понад 75 тис грн. Окрім цієї суми, він має сплатити ще й штраф за тривале ухилення від своїх батьківських обов’язків у розмірі майже 34 тис грн», – додав посадовець.

Наразі державні виконавці вживають заходів щодо притягнення боржника до адмінвідповідальності, яка передбачає виконання суспільно корисних робіт.

Нагадаємо, у 2018 році в розшук на Кіровоградщині було оголошено 604 безвідповідальних батьків. Що стосується примусових робіт, їх відпрацювали 44 неплатника. Завдяки цьому вдалося стягнути більше 94 тис грн боргів із аліментів.

 



Новини / Територіальне управління юстиції інформує : На Кіровоградщині 38 пар готуються стати на весільний рушник на День закоханих

 

Наразі 38 пар на Кіровоградщині подали заяви про реєстрацію шлюбу 14 лютого.

Про це повідомив керівник обласної юстиції Вадим Гуцул.

«Згідно офіційних даних, на День закоханих три пари планують урочисто заручитись, одна пара має намір зіграти ювілейне весілля, а ще 38 пар готові офіційно зареєструвати свої стосунки. Однак, це не остаточна цифра. Потрібно враховувати, що наречені можуть одружитися за пришвидшеною процедурою. Саме тому очікуємо інформації про те, скільки ж пар у результаті візьме участь у проекті «Шлюб за добу»», – прокоментував посадовець.

Варто відзначити, що 14 лютого на Кіровоградщині відділи державної реєстрації актів цивільного стану у Кропивницькому, Знам’янці, Світловодську та Олександрії працюватимуть рівно до півночі. У всіх інших районах – до 20:00.

Нагадаємо, у минулому році на День закоханих  одружилися 59 пар, 12 із них побралися за пришвидшеною процедурою.

 

 



Новини / Територіальне управління юстиції інформує : На Кіровоградщині багатодітний батько отримав аліменти від екс-дружини

 

Мешканець Знам’янки, який самостійно виховує шістьох дітей, отримав частину боргу від колишньої дружини.

Про це повідомив керівник обласної юстиції Вадим Гуцул.

«Чоловік власноруч утримує чотирьох доньок і двох синів. Його колишня дружина після розлучення про дітей забула. Не цікавилась ні їх вихованням, ні їх матеріальним становищем. За кілька років не спромоглась допомогти родині фінансово, а тому накопичила борг, який наразі перевищив 164 тис грн», – розповів про ситуацію посадовець.

Державні виконавці, щоб притягнути боржницю до відповідальності, обмежили жінку в правах. Тепер безвідповідальна матір не зможе ні виїжджати за кордон, ні користуватися автівками.

«Заборони були винесені. Однак, жінка на них не зреагувала. Втім, державні виконавці на цьому не зупинилися. Вони з’ясували, що горе-матір володіє земельною ділянкою сільськогосподарського призначення. У результаті майно арештували й виставили на торги. Під час проведення аукціону знайшлись покупці, які й придбали його. Завдяки цьому свої законні аліменти в розмірі 43 тис грн отримали сестри Віка, Надя, Оля, Настя з братами Павлом і Андрієм. А загалом випадків, коли жінки мають борги перед своїми родинами, не так і багато. Зокрема на Кіровоградщині 22 596 боржників – це чоловіки. Натомість жінок значно менше: йдеться про 864 боржниці, які мають надавати фінансову підтримку дітям», –прокоментував Вадим Гуцул.

Нагадаємо: у минулому році на Кіровоградщині злісну боржницю зі сплати аліментів із Компаніївки притягнули до адміністративної відповідальності й призначили покарання у вигляді виконання суспільно корисних робіт на 120 годин. Відповідну постанову виніссуддя районного суду на підставіскладеногодержавнимвиконавцем протоколу.Жінка ухиляласявідутриманнявласногосинавпродовжчотирьохроків. За цей час сума боргу сягнула 11 860 гривень.

 



Новини / Територіальне управління юстиції інформує : Консультує Міністр юстиції: хто і як може отримати податкову пільгу?

 

 

Що таке податкова соціальна пільга (ПСП)?

Відповідно до ст. 169 Податкового кодексу України, це право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отриманого від одного роботодавця у вигляді заробітної плати.

 

Хто має право отримати ПСП?

Працівники, які отримують зарплату до 2690 грн, мають право на зменшення оподаткованого доходу на 960,50 грн. Право на збільшену податкову соціальну пільгу мають:

- батьки, які утримують двох і більше дітей віком до 18 років (розмір пільги складає 960,50 грн на кожну дитину);

- одинока мати (батько), вдова (вдівець) чи опікун, піклувальник, які мають дитину (дітей) до 18 років;

- особи, які утримують дитину-інваліда (дітей-інвалідів) віком до 18 років (для двох останніх категорій розмір пільги складає 1440,75 грн на кожну дитину).

 

Для зазначених категорій громадян граничний дохід для отримання пільги також збільшується пропорційно кількості дітей: на 2 дитини – 5380 грн, на 3 дитини – 8070 грн і т.д.

 

Як розраховується ПСП?

Загальна податкова соціальна пільга застосовується для будь-якого працівника в розмірі, що дорівнює 50 % розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи.

*З 1 січня 2019 року сума прожиткового мінімуму для працездатної особи становить 1921 грн.

 

1921 грн х 50% = 960,50 грн.

 

Крім того,  ПСП застосовується до зарплати, якщо її  розмір не перевищує суму, яка дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи, помноженого на 1,4.

 

1921 грн х 1,4 = 2690 грн.

 

Які документи потрібно надатироботодавцю,щоб отримати ПСП?

Працівник подає роботодавцю заяву за встановленою формою про застосування  пільги.

Додатково до заяви на отримання  збільшеної податкової соціальної пільги подають:

Ø    одинока   матір,   батько,   вдова,  вдівець  або  опікун, піклувальник, які мають дитину (дітей) віком до 18 років:

-              копію свідоцтва (дубліката свідоцтва) про народження дитини (дітей) або документ із зазначенням відомостей про батька дитини в Книзі реєстрації актів цивільного стану;

-              копію рішення  органу  опіки  і  піклування  про встановлення  опіки  чи  піклування  (якщо  із  заявою  звертається  опікун  або піклувальник);

-              копію свідоцтва  про  шлюб  та  свідоцтва про смерть (якщо із заявою звертається вдова або вдівець);

-              копію паспорта.

 

 

Ø    Особи, які утримують дитину-інваліда віком до 18 років:

-              копію свідоцтва (дубліката свідоцтва) про народження дитини (дітей) або документ, що підтверджує встановлення батьківства;

-              копію рішення  органу  опіки  і  піклування  про встановлення опіки  чи  піклування  (якщо  із  заявою  звертається  опікун  або  піклувальник);

-              пенсійне посвідчення  дитини  або  довідку  медико-соціальної експертизи для заявника, який утримує дитину-інваліда віком від 16 до 18 років; 

-              медичний висновок,  виданий  закладами  МОЗ  в  установленому порядку.

 

Ø    Особи, які мають двоє чи більше дітей віком до 18 років:

-              копію свідоцтва (дубліката свідоцтва) про народження дитини (дітей) або документ, що підтверджує встановлення батьківства; 

-              копію рішення  органу  опіки  і  піклування  про встановлення опіки  чи  піклування  (якщо  із  заявою  звертається  опікун  або піклувальник).

 

До кого ПСП не застосовується?

Податкова соціальна пільга не може бути застосована до:

-              доходів платника податку, інших ніж заробітна плата;

-              заробітної плати, яку працівник отримує одночасно з доходами у вигляді стипендії, грошового чи майнового (речового) забезпечення учнів, студентів, аспірантів, ординаторів, ад'юнктів, військовослужбовців, що виплачуються з бюджету;

-              доходу самозайнятої особи від провадження підприємницької діяльності, а також іншої незалежної професійної діяльності.

 

Чи можна втратити право на отримання ПСП?

Так, якщо працівник подав заяви про застосування пільги до кількох роботодавців, тоді він втрачає право на отримання пільги за всіма місцями отримання доходу.

 

Чи можна відновити право на ПСП?

Платник податку може відновити право на застосування податкової соціальної пільги, якщо він подасть заяву про відмову від такої пільги всім роботодавцям  із зазначенням місяця, коли відбулося таке порушення.В свою чергу, роботодавець нараховує і утримує відповідну суму недоплати податку та штраф у розмірі 100 % від суми цієї недоплати.

Право на застосування податкової соціальної пільги відновлюється з податкового місяця, що настає за місяцем, в якому сума такої недоплати та штраф повністю погашаються.

 

Куди звертатися за більш детальними консультаціями та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

 

 

 



Новини : На позачерговій сесії районної ради

 

В п’ятницю 04 січня 2019 року відбулося засідання позачергової двадцять третьої сесії  Добровеличківської районної ради сьомого скликання. Депутати розглянули питання безоплатної передачі цілісних майнових комплексів закладів освіти, комунальних закладів культури та комунальних установ спільної власності територіальних громад сіл, селища та міста Добровеличківського району у комунальну власність Добровеличківської селищної ради; про пільги з орендної плати; затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства «Добровеличківська центральна районна лікарня» Добровеличківської районної ради  Кіровоградської області;  реорганізації комунального закладу “Добровеличківське навчально-виховне об'єднання “спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад” Добровеличківської районної ради Кіровоградської області в КЗ «Добровеличківський ліцей «Інтелект».

 

Депутатами районної ради прийняте рішення № 535 від 04 січня 2018 року «Про безоплатну передачу цілісних майнових комплексів закладів освіти, комунальних закладів культури та комунальних установ спільної власності територіальних громад сіл, селища та міста Добровеличківського району у комунальну власність Добровеличківської селищної ради».

 

Правовою підставою для прийняття такого рішення є положення Бюджетного Кодексу України та Закону України  «Про добровільне об’єднання територіальних громад». Відповідно до п.4 частини 12 ст.8 Закону України  «Про добровільне об’єднання територіальних громад», а також п.39 Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу  законодавець визначив, що районні ради здійснюють передачу із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст у власність об’єднаних територіальних громад, відповідних бюджетних установ, розташованих на їхній території, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, визначеного Бюджетним кодексом України. Крім того, в абзаці другому п.2 ст.4 Бюджетного кодексу законодавець наголошує, що якщо іншим нормативно-правовим актом бюджетні відносини визначаються інакше, ніж у цьому Кодексі, застосовуються відповідні норми цього Кодексу.

 

Враховуючи вимоги чинного законодавства щодо обов’язку здійснення безумовної передачі бюджетних установ спільної власності територіальних громад сіл, селища та міста Добровеличківського району, що розташовані на території Добровеличківської ОТГ та надають послуги переважно жителям Добровеличківської ОТГ у власність новоствореної ОТГ, районна рада відповідно до передбаченого Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» розмежування видатків між бюджетами, з метою забезпечення належного фінансування, своєчасної виплати працівникам закладів та установ заробітної плати, прийняла відповідне рішення.

 

Слід зазначити, що процес передачі об’єктів комунальної власності організовує сторона, яка приймає об’єкти (селищна рада), і проводиться безпосередньо установами та закладами в оперативному управлінні  яких перебуває майно. Відповідно така передача оформляється актом приймання-передачі, який підписується головою і членами комісії та затверджується селищною радою.

 

 

Докладніше...
9-01-2019, 15:00 Категорія: Новини Переглядів: 184


Меню


Вхід


Логін  
Пароль  


Корисні посилання

Офіційне інтернет-представництво Президента України


Верховна Рада України


Законодавство України


Кабінет Міністрів України


Кіровоградська ОДА


Кіровоградська обласна рада


Добровеличківська райдержадміністрація


ПФУ


Укрінформ