1. Інтерв’ю голови Добровеличківської районної ради сьомого скликання Людмили Корнієнко в районну газету «СІЛЬСЬКЕ ЖИТТЯ»
  2. Програма економічного і соціального розвитку Добровеличківського району на 2018 рік.

Новини / Територіальне управління юстиції інформує : Консультує Міністр юстиції: хто і як може отримати податкову пільгу?

 

 

Що таке податкова соціальна пільга (ПСП)?

Відповідно до ст. 169 Податкового кодексу України, це право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отриманого від одного роботодавця у вигляді заробітної плати.

 

Хто має право отримати ПСП?

Працівники, які отримують зарплату до 2690 грн, мають право на зменшення оподаткованого доходу на 960,50 грн. Право на збільшену податкову соціальну пільгу мають:

- батьки, які утримують двох і більше дітей віком до 18 років (розмір пільги складає 960,50 грн на кожну дитину);

- одинока мати (батько), вдова (вдівець) чи опікун, піклувальник, які мають дитину (дітей) до 18 років;

- особи, які утримують дитину-інваліда (дітей-інвалідів) віком до 18 років (для двох останніх категорій розмір пільги складає 1440,75 грн на кожну дитину).

 

Для зазначених категорій громадян граничний дохід для отримання пільги також збільшується пропорційно кількості дітей: на 2 дитини – 5380 грн, на 3 дитини – 8070 грн і т.д.

 

Як розраховується ПСП?

Загальна податкова соціальна пільга застосовується для будь-якого працівника в розмірі, що дорівнює 50 % розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи.

*З 1 січня 2019 року сума прожиткового мінімуму для працездатної особи становить 1921 грн.

 

1921 грн х 50% = 960,50 грн.

 

Крім того,  ПСП застосовується до зарплати, якщо її  розмір не перевищує суму, яка дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи, помноженого на 1,4.

 

1921 грн х 1,4 = 2690 грн.

 

Які документи потрібно надатироботодавцю,щоб отримати ПСП?

Працівник подає роботодавцю заяву за встановленою формою про застосування  пільги.

Додатково до заяви на отримання  збільшеної податкової соціальної пільги подають:

Ø    одинока   матір,   батько,   вдова,  вдівець  або  опікун, піклувальник, які мають дитину (дітей) віком до 18 років:

-              копію свідоцтва (дубліката свідоцтва) про народження дитини (дітей) або документ із зазначенням відомостей про батька дитини в Книзі реєстрації актів цивільного стану;

-              копію рішення  органу  опіки  і  піклування  про встановлення  опіки  чи  піклування  (якщо  із  заявою  звертається  опікун  або піклувальник);

-              копію свідоцтва  про  шлюб  та  свідоцтва про смерть (якщо із заявою звертається вдова або вдівець);

-              копію паспорта.

 

 

Ø    Особи, які утримують дитину-інваліда віком до 18 років:

-              копію свідоцтва (дубліката свідоцтва) про народження дитини (дітей) або документ, що підтверджує встановлення батьківства;

-              копію рішення  органу  опіки  і  піклування  про встановлення опіки  чи  піклування  (якщо  із  заявою  звертається  опікун  або  піклувальник);

-              пенсійне посвідчення  дитини  або  довідку  медико-соціальної експертизи для заявника, який утримує дитину-інваліда віком від 16 до 18 років; 

-              медичний висновок,  виданий  закладами  МОЗ  в  установленому порядку.

 

Ø    Особи, які мають двоє чи більше дітей віком до 18 років:

-              копію свідоцтва (дубліката свідоцтва) про народження дитини (дітей) або документ, що підтверджує встановлення батьківства; 

-              копію рішення  органу  опіки  і  піклування  про встановлення опіки  чи  піклування  (якщо  із  заявою  звертається  опікун  або піклувальник).

 

До кого ПСП не застосовується?

Податкова соціальна пільга не може бути застосована до:

-              доходів платника податку, інших ніж заробітна плата;

-              заробітної плати, яку працівник отримує одночасно з доходами у вигляді стипендії, грошового чи майнового (речового) забезпечення учнів, студентів, аспірантів, ординаторів, ад'юнктів, військовослужбовців, що виплачуються з бюджету;

-              доходу самозайнятої особи від провадження підприємницької діяльності, а також іншої незалежної професійної діяльності.

 

Чи можна втратити право на отримання ПСП?

Так, якщо працівник подав заяви про застосування пільги до кількох роботодавців, тоді він втрачає право на отримання пільги за всіма місцями отримання доходу.

 

Чи можна відновити право на ПСП?

Платник податку може відновити право на застосування податкової соціальної пільги, якщо він подасть заяву про відмову від такої пільги всім роботодавцям  із зазначенням місяця, коли відбулося таке порушення.В свою чергу, роботодавець нараховує і утримує відповідну суму недоплати податку та штраф у розмірі 100 % від суми цієї недоплати.

Право на застосування податкової соціальної пільги відновлюється з податкового місяця, що настає за місяцем, в якому сума такої недоплати та штраф повністю погашаються.

 

Куди звертатися за більш детальними консультаціями та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

 

 

 



Новини : На позачерговій сесії районної ради

 

В п’ятницю 04 січня 2019 року відбулося засідання позачергової двадцять третьої сесії  Добровеличківської районної ради сьомого скликання. Депутати розглянули питання безоплатної передачі цілісних майнових комплексів закладів освіти, комунальних закладів культури та комунальних установ спільної власності територіальних громад сіл, селища та міста Добровеличківського району у комунальну власність Добровеличківської селищної ради; про пільги з орендної плати; затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства «Добровеличківська центральна районна лікарня» Добровеличківської районної ради  Кіровоградської області;  реорганізації комунального закладу “Добровеличківське навчально-виховне об'єднання “спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад” Добровеличківської районної ради Кіровоградської області в КЗ «Добровеличківський ліцей «Інтелект».

 

Депутатами районної ради прийняте рішення № 535 від 04 січня 2018 року «Про безоплатну передачу цілісних майнових комплексів закладів освіти, комунальних закладів культури та комунальних установ спільної власності територіальних громад сіл, селища та міста Добровеличківського району у комунальну власність Добровеличківської селищної ради».

 

Правовою підставою для прийняття такого рішення є положення Бюджетного Кодексу України та Закону України  «Про добровільне об’єднання територіальних громад». Відповідно до п.4 частини 12 ст.8 Закону України  «Про добровільне об’єднання територіальних громад», а також п.39 Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу  законодавець визначив, що районні ради здійснюють передачу із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст у власність об’єднаних територіальних громад, відповідних бюджетних установ, розташованих на їхній території, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, визначеного Бюджетним кодексом України. Крім того, в абзаці другому п.2 ст.4 Бюджетного кодексу законодавець наголошує, що якщо іншим нормативно-правовим актом бюджетні відносини визначаються інакше, ніж у цьому Кодексі, застосовуються відповідні норми цього Кодексу.

 

Враховуючи вимоги чинного законодавства щодо обов’язку здійснення безумовної передачі бюджетних установ спільної власності територіальних громад сіл, селища та міста Добровеличківського району, що розташовані на території Добровеличківської ОТГ та надають послуги переважно жителям Добровеличківської ОТГ у власність новоствореної ОТГ, районна рада відповідно до передбаченого Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» розмежування видатків між бюджетами, з метою забезпечення належного фінансування, своєчасної виплати працівникам закладів та установ заробітної плати, прийняла відповідне рішення.

 

Слід зазначити, що процес передачі об’єктів комунальної власності організовує сторона, яка приймає об’єкти (селищна рада), і проводиться безпосередньо установами та закладами в оперативному управлінні  яких перебуває майно. Відповідно така передача оформляється актом приймання-передачі, який підписується головою і членами комісії та затверджується селищною радою.

 

 

Докладніше...
9-01-2019, 15:00 Категорія: Новини Переглядів: 209


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ ГОЛОВАНІВСЬКОГО УПРАВЛІННЯ ГУ ДФС У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПОВІДОМЛЯЄ:

ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ

 ГОЛОВАНІВСЬКОГО УПРАВЛІННЯ ГУ ДФС У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПОВІДОМЛЯЄ:

 

З початку 2019 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2018 року.

Податкова декларація про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) подається платниками податків за місцем своєї податкової адреси в один із таких способів (за вибором):

-  особисто або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу.

Звертаємо  увагу,  що у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити таке відправлення не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації,  а при поданні податкової декларації в електронній формі - не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.

При направленні декларації засобами електронного зв’язку громадяни можуть скористатися новим електронним сервісом в «Електронному кабінеті», який передбачає часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.

Звертаємо увагу, що у 2018 році до Кодексу внесені зміни, якими розширено коло платників, які зобов’язані та/або мають право подати декларацію.

Так, зобов'язані включити до річної податкової декларації та самостійно сплатити установлені Кодексом податки та збори отримувачі винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) відповідно до умов цивільно-правового договору у разі, якщо такі доходи отримані від фізичних осіб - платників єдиного податку четвертої групи.

Протягом 2019 року мають право подати декларацію з метою отримання податкової знижки громадяни, які понесли витрати:

на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення;

у вигляді орендної плати за договором оренди житла (квартири, будинку), оформленим відповідно до вимог чинного законодавства, у разі якщо такий платник має статус внутрішньо переміщеної особи та за умови дотримання вимог, встановлених Кодексом.

 З початку 2019 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних у минулому році

Декларувати свої доходи — це конституційний обов’язок громадян (ч. 2 ст. 67 Конституції України).

Відповідно до норм Податкового кодексу України (далі – Кодекс) громадяни, які подають податкові декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація) розподіляються на дві категорії: особи, які зобов’язані подати річну декларацію та особи, які мають право подати декларацію.

Податкова декларація подається платниками податків  за місцем своєї податкової адреси в один із таких способів (за вибором):

-  особисто або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу.

Звертаємо  увагу,  що у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити таке відправлення не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації,  а при поданні податкової декларації в електронній формі, - не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.

При направленні декларації засобами електронного зв’язку громадяни можуть скористатися новим електронним сервісом в «Електронному кабінеті», який передбачає часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.

Граничні строки подання декларації:

- для громадян, які зобов’язані згідно з Кодексом подати податкову декларацію, і осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, – до 01 травня року, що настає за звітним;

Важливо! Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

- для громадян, які мають право на податкову знижку – по 31.12.2019 (включно);

- для фізичних осіб-підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування)  – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року).

Важливо! Фізичні особи-підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) в річній податковій декларації поряд з доходами від підприємницької діяльності мають зазначити інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.

 

Нагадуємо, що обов’язок щодо подання декларації у платників податків виникає при отриманні:

-       доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи). До таких доходів відносяться, зокрема, доходи від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам; успадкування майна не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, при нотаріальному оформленні спадщини за якими не було сплачено податок на доходи фізичних осіб та військовий збір, тощо;

-       доходів від податкових агентів доходів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування. До таких доходів відноситься, зокрема, дохід у вигляді  основної суми боргу (кредиту) платника податку, прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, у разі якщо його сума перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року, а також інвестиційних доходів;

-       іноземного доходу;

-       та в інших передбачених Кодексом випадках.

Разом з тим, обов’язок фізичної особи-платника податку на доходи фізичної особи щодо подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи:

-       від податкових агентів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

-       виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених ІV розділом Кодексу;

-       від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений  податок на доходи фізичних осіб (далі – податок) та військовий збір;

-       у вигляді об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п. 174.3 ст. 174 Кодексу.

Звертаємо увагу, у 2018 році до Кодексу внесені зміни, якими розширено коло платників, які зобов’язані та/або мають право подати декларацію.

Так, зобов'язані включити до річної податкової декларації та самостійно сплатити установлені Кодексом податки та збори отримувачі винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) відповідно до умов цивільно-правового договору у разі, якщо такі доходи отримані від фізичних осіб - платників єдиного податку четвертої групи (п.п. 164.2.2 п. 164.2 ст. 164 Кодексу).

Протягом 2019 року мають право подати декларацію з метою отримання податкової знижки громадяни, які понесли витрати:

на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення (п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 Кодексу);

у вигляді орендної плати за договором оренди житла (квартири, будинку), оформленим відповідно до вимог чинного законодавства, у разі якщо такий платник має статус внутрішньо переміщеної особи та за умови дотримання вимог, встановлених Кодексом (п.п. 166.3.9 п. 166.3 ст. 166 Кодексу).

 

 

Докладніше...
8-01-2019, 15:39 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 165


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує :  ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ!

                                     

ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ

ГОЛОВАНІВСЬКОГО УПРАВЛІННЯ ГУ ДФС У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ            

ПОВІДОМЛЯЄ:

 

Верховною Радою України прийнято Закон України від 23 листопада 2018 року №2628-VIII »Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів»(далі –Закон№2628)

                  Так, Законом №2628 абзац четвертий пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України(далі -Кодекс) доповнено словами « а також лікарських засобів та виробів медичного призначення »

                  Також Законом №2628 внесено відповідні зміни до Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»(далі- Закон№265).

                  Так , статтю 2 Закону  №265 після абзацу двадцять дев’ятого доповнено новим абзацом такого змісту:

                  «вироби медичного призначення(медичні вироби) – будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, призначені для діагностики, лікування, профілактики організму людини та (або) забезпечення таких процесів».

                  Також у статті 9 пункти 1,6,8 і 9 після слів «гарантійного ремонту» доповнено словами «а також лікарських засобів та виробів медичного призначення», а пункт 10 після слів «гарантійного ремонту» доповнено словами «лікарських засобів, виробів медичного призначення».

                  За результатом внесення вказаних змін пільги, передбачені статтею 9 Закону №265 щодо незастосування реєстраторів розрахунок операцій та розрахункових книжок, не розповсюджуються на осіб, які здійснюють торгівлю лікарськими засобами та виробами медичного призначення.

                  Слід зазначити, що Закон №2628 та зміни у Законі №265 почнуть діяти з 01.01.2019 року.

 

 

Докладніше...
8-01-2019, 15:23 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 129


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : Увага!Змінено реквізити рахунків для новостворених ОТГ!

 

 

ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ

 ГОЛОВАНІВСЬКОГО УПРАВЛІННЯ ГУ ДФС У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПОВІДОМЛЯЄ:

 

У зв’язку з об’єднанням територіальних  громад   змінено рахунки для зарахування доходів до державного та місцевого бюджетів  по   новостворених  територіальних громадах, а саме Добровеличківської ОТГ у  складі  Юрівської та Дружелюбівської сільських рад та Піщанобрідської ОТГ у складі Любомирської та Червонополянської сільських рад.

 

Реквізити рахунків можна отримати у Добровеличківській Державній податковій інспекції Голованівського управління ГУ ДФС у Кіровоградській області, а також в Добровеличківській та Піщанобрідській ОТГ  та банківських установах на території смт.Добровеличківка.

 

Докладніше...
8-01-2019, 15:22 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 159


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : Створено новий електронний сервіс          в «Електронному кабінеті» в частині часткового заповнення декларацій.

                З 01 січня 2019 року стартувала кампанія декларування доходів громадян, за якою окремі категорії фізичних осіб зобов’язані подати річну податкову звітність про майновий стан та доходи (далі -декларація) та визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору , та/або мають право подати декларацію для отримання податкової знижки.

                З метою підвищення якості декларування доходів ДФС запроваджено новий електронний сервіс в «Електронному кабінеті» в частині часткового заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих(виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків(далі- Державний реєстр) , та відомостей щодо об’єктів нерухомого(рухомого) майна.

                Зазначегний сервіс часткового попереднього заповнення декларації надасть можливість платникам податків:

  1. скоротити час і витрати на подання звітності;
  2. мінімізувати помилки при заповненні декларації;
  3. надати копії первинних документів як додаток до деклараціїв онлайн режимі.

Скористатись зазначеним сервісом зможуть особи, які мають особистий ключ електронного цифрового підпису, зокрема: АЦСК ІДД ДФС, ФЦСК АТ КБ»ПРИВАТБАНК», АЦСК ПАТ»УкрСиббанк», АЦСК АТ «Ощадбанк», АЦСК»МASTERKEY» ТОВ»АРТ-МАСТЕР», АЦСКТОВ»КС», АЦСК ДП»УСС», АЦСК»ТОВ»Алтерсайн», АЦСК ДП «Український інститут інтелектуальної власності» тощо.

                Для початку використання нового сервісу необхідно спочатку здійснити запит на отримання відомостей з Державного реєстру, якій знаходиться у розділі »Заяви. Запити для отримання інформації» форма запиту F1301802.

                Після отримання відповіді від ДФС, про що можливо дізнатися скоритавшись розділом »вхідні/вихідні документи», слід використати режим «Декларація про майновий стан і доходи». Звертаємо увагу, що отримання відомостей з Державного реєстру потребує деякий час(від 10 до 20 хвилин) і автоматичне часткове заповнення декларації здійснюється  лише після отримання відповіді з Державного реєстру.

                Для завантаження даних з Державного реєстру та наявних відомостей щодо об’єктів нерухомого(рухомого) майна до декларації слід застосовувати режим »Заповнити на основі даних ДФС»

                    При цьому платникам податків слід враховувати те, що наявна інформація може бути неповною, оскільки формується на підставі даних Державного реєстру та не враховує дані щодо отриманих платником податків доходів від інших фізичних осіб та іноземних доходів. Також, дані щодо отриманих доходів за 2018 рік в повному обсязі буде сформовано у Державному реєстрі протягом 50 днів після закінчення року, тобто в останній день обробки звітності -11.02.2019 року.

                    Разом з тим, відповідно до ст.47 Податкового кодексу України відповідальність за порушення порядку заповненя докумантів податкової звітності та недостовірність інформації, наведеної у зазначених документах, несуть, зокрема, фізичні особи- платники податків.

                    Сервіс надає можливість змінити будь-яке значення визначене у декларації. Для визначення податкових зобов’язань слід застосувати режим »перерахунок». Після перевірки алгоритму заповнення декларації щляхом застосування режиму »перевірити», платник податків повинен зберегти декларацію (режим»зберегти»), підписати (режим «підписати») та надіслати до контролюючого органу.

                    Також зазначений сервіс надає можливість направити податкову декларацію до контролюючого органу  з копіями первинних документів, зокрема для використання права на податкову знижку. Для цього платнику податків слід використати режим »Документ довільної форми» .

                    Слід зазначити, що завантаження документів у довільній формі(копій первинних документів) здійснюється єдиним файлом типу PDF або PNG або JPG.

                   

 

Докладніше...
8-01-2019, 15:20 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 153


Новини : На сесії районної ради

 

У великій сесійній залі  29 грудня  2018 року відбулося засідання позачергової двадцять другої  сесії  Добровеличківської районної ради сьомого скликання. Депутати опрацювали та підтримали такі питання порядку денного:

 

1. Про безоплатну передачу цілісного майнового комплексу закладу освіти, окремого майна спільної власності територіальних громад сіл, селища та міста Добровеличківського району у комунальну власність Піщанобрідської сільської ради

2.Про затвердження структури та чисельності групи господарського обслуговуваня Добровеличківської районної ради

3. Про внесення змін до рішення районної ради від 27 червня 2018 року № 425 « Про затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства «Добровеличківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Добровеличківськоїрайонної ради Кіровоградської області».

4. Про внесення змін до рішення районної ради від 05 грудня 2018 року № 525 « Про погодження штатного розпису КНП « Добровеличківський центр ПМСД» з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року».

 

Відповідні ухвалені рішення оприлюднені на офіційному сайті районної ради .

 

Докладніше...
3-01-2019, 14:54 Категорія: Новини Переглядів: 185


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : До уваги платників податків фізичних осіб – підприємців!

До уваги платників податків фізичних осіб – підприємців!

 

Останнім часом  значна частина  фізичних осіб - підприємців отримали  вимоги  про сплату  боргу (недоїмки) єдиного внеску на  загальнообов»язкове  соціальне страхування.

                Відповідно до змін, внесених до  Закону «Про збір та облік  єдиного внеску  на загальнообов»язкове  державне  соціальне страхування», починаючи  з 2017 року  фізичні особи-підприємці, які   перебувають  на загальній  системі   оподаткування та якими не отримано  дохід  (прибуток)  у звітному році, або окремому місяці звітного року,  зобов’язані  визначити базу оподаткування, але не більше  максимальної  величини  бази нарахування  єдиного внеску, встановленої цим Законом . При цьому  сума  єдиного  внеску не може бути  меншою за розмір  мінімального страхового  внеску.

                Платникам,  які за 2017 рік  не подали податкову звітність, в автоматичному режимі нараховано мінімальний розмір страхового  внеску , тобто  8448,00 грн. Аналогічно нараховано  єдиний внесок за три квартали 2018 року -7371,54 грн.

      Таким  чином, у разі не приведення у відповідність  звітних та реєстраційних документів  нарахування єдиного внеску  і надалі буде  проводитись в автоматичному  режимі .

                 До  переліку  боржників  ймовірно  увійшла  значна  частина  ФОП,  що фактично  не  здійснюють діяльність,  тому  звертаємо  увагу  про необхідність  приведення у  відповідність такими  платниками   звітних та реєстраційних  даних

 

Докладніше...
28-12-2018, 15:19 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 135


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : Про особливості обліку платників єдиного внеску (бюджетних установ)

    

Згідно з частиною п'ятою статті 8 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" єдиний внесок для платників, зазначених у пункті 1 (крім абзацу сьомого) частини першої статті 4 цього Закону, встановлюється у відсотках до визначеної бази нарахування єдиного внеску (за винятком винагороди за цивільно-правовими договорами) відповідно до класів професійного ризику виробництва, до яких віднесено платників єдиного внеску, з урахуванням видів їх економічної діяльності.

Відповідно до пункту 12 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими.

Розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань та здійснення витрат бюджету (пункт 47 статті 2 Бюджетного кодексу України).

Статтею 140 Конституції України визначено, що органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, є районні та обласні ради.

Статус установи як юридичної особи визначається у положенні про цей орган, установу чи організацію, затвердженому у встановленому порядку.

Відповідно до пункту 7 розділу II Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міндоходів від 9 вересня 2013 року та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2013 р. за N 1646/24178, бюджетні установи подають до органу доходів і зборів документи про підтвердження зазначеного статусу. Такими документами можуть бути: положення про орган, установу чи організацію; статут органу, установи чи організації; рішення про створення; довідка (витяг) з ЄДРПОУ; лист вищестоячої організації тощо.

Таким чином, для встановлення статусу бюджетної установи платник єдиного внеску подає органу доходів і зборів (підрозділ розвитку IT, електронних сервісів та обліку платників) документи, що підтверджують такий статус. Після чого підрозділ розвитку IT, електронних сервісів та обліку платників передає такі документи до підрозділу адміністрування доходів і зборів з фізичних осіб для розгляду та прийняття рішення про віднесення органу, установи чи організації до бюджетної установи. Ознаку бюджетної установи вносить до реєстру страхувальників підрозділ розвитку IT, електронних сервісів та обліку платників.

 

 

 

Докладніше...
28-12-2018, 15:17 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 174


Новини / Територіальне управління юстиції інформує : У Кропивницькому діти зі школи-інтернат почали вишивати карту «Я МАЮ ПРАВО!»

У Кропивницькому діти зі школи-інтернат почали вишивати карту

«Я МАЮ ПРАВО!»

 

Вихованці піщанобрідської школи-інтернат провели для працівників юстиції Кіровоградщини майстер-клас з вишивання бісером карти «Я МАЮ ПРАВО!».

Захід відбувся за ініціативи команди обласного управління, які ініціювали приїзд дітей із інтернату в Кропивницький напередодні новорічних свят.

«Ми невипадково вирішили розпочати роботу над створенням символічної карти «Я МАЮ ПРАВО!» разом із підлітками, які навчаються в інтернаті. Під час крайнього візиту до них діти активно демонстрували нам свої таланти з шиття та в’язання. Нам настільки сподобались їх роботи, що ми вирішили запропонувати їм попрацювати над виготовленням картини з зображенням логотипу магістрального правопросвітницького проекту Мін’юсту. Окрім цього, в нас виникла ідея організувати разом із ними спільну благодійну акцію «Зігрій своїм теплом» для пенсіонерів, які перебувають на утриманні в місцевому психоневрологічному інтернаті з геріатричним відділенням», – прокоментував Вадим Гуцул.

Ініціативу зробити подарунки для людей похилого віку підтримали також представниками нотаріальної спільноти Кіровоградщини та підприємець Андрій Федорченко.

За словами Вадима Гуцула, команда юстиціх активно проводить не тільки правопросвітницьку, а ще й благодійну діяльність, адже всі знають, наскільки важливо відчувати підтримку один одного.

«Під час одного з візитів в піщанобрідську школу-інтернат виникла ідея запропонувати дітям підготувати для людей похилого віку, які з тих чи інших причин змушені доживати віку в медичному закладі, подарунки. Приємно, що вихованці інтернату з ентузіазмом сприйняли цю ініціативу й власноруч зв’язали для пенсіонерів шкарпетки, килимки та шалі», – додав посадовець.

Наприкінцізустрічі вихованці навчального закладу отримали солодощі й подарунки, а керівник юстиції привітав їх з прийдешнім Новим роком.

 



Меню


Вхід


Логін  
Пароль  


Корисні посилання

Офіційне інтернет-представництво Президента України


Верховна Рада України


Законодавство України


Кабінет Міністрів України


Кіровоградська ОДА


Кіровоградська обласна рада


Добровеличківська райдержадміністрація


ПФУ


Укрінформ