1. Інтерв’ю голови Добровеличківської районної ради сьомого скликання Людмили Корнієнко в районну газету «СІЛЬСЬКЕ ЖИТТЯ»
  2. Програма економічного і соціального розвитку Добровеличківського району на 2018 рік.

Новини : На засіданні постійних комісій

На засіданні постійних комісій

 

З метою підготовки до проведення засідання чергової двадцять першої сесії районної  ради 04 грудня 2018 року відбулися засідання постійних депутатських комісій районної ради, де розглядалися питання порядку денного сесії:

 

1.Про визнання  повноважень депутата Добровеличківськоїрайонної  ради сьомого скликання КузьмиВолодимираДмитровича

2.Про хід виконання районної Програми підтримки розвитку архівної справи на 2016-2020 роки у 2018 році
3.Про хід виконання програми по забезпеченню захисту прав та законних інтересів дітей в Добровеличківському районі на  2018-2019 роки

4.Про хід виконання районної програми забезпечення житлом та впорядкування житла дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа на 2016 - 2018 роки

5. Про хід виконання програми підтримки місцевих органів виконавчої влади з питань реалізації ними делегованих і владних повноважень у Добровеличківському районі Кіровоградської області на 2017-2020 роки

6.Про хідвиконання районної програми сприяння розвитку громадянського суспільства в Добровеличківському районі на 2017-2020 роки

7.Про виконання районної програми реформування системи надання адміністративних послуг на 2016-2018 роки

8.Про затвердження районної програми реформування системи надання адміністративних послуг на 2019-2021 роки 

9.Про хід виконання Програми розвитку земельних відносин в Добровеличківському районі на 2016-2020 роки 

10.Про звіт про виконання «Районноїцільовоїсоціальноїпрограми  розвиткуфізичноїкультуриі спорту на 2017-2021 роки» за 2018 рік

11.Про звіт про виконання Комплексної програми розвитку освіти Добровеличківського району «ОсвітаДобровеличківщини» на 2016-2020 роки за 2018 рік

12.Про затвердження Статуту Добровеличківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Добровеличківської районної ради Кіровоградської області

13.Про затвердження Положення про утворення, організацію діяльності та ліквідації Піклувальних (Наглядових) рад у закладах освіти Добровеличківської районної ради Кіровоградської області 

14.Про створення наглядової (піклувальної) ради комунального закладу «Добровеличківське навчально-виховне об’єднання «спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів -загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Добровеличківської районної ради Кіровоградської області та затвердження Положення про наглядову (піклувальну) раду комунального закладу «Добровеличківськенавчально- виховне об’єднання»

15.Про створення наглядової (піклувальної) ради Добровеличківського  закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Добровеличківської районної ради Кіровоградської області та  затвердження Положення про наглядову (піклувальну) раду Добровеличківського  закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Добровеличківської районної ради

16.Про створення наглядової (піклувальної) ради комунального закладу «Піщанобрідське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня  школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Добровеличківської районної ради Кіровоградської області та затвердження Положення про наглядову (піклувальну) раду комунального закладу «Піщанобрідське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня  школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад»

17.Про створення піклувальної ради Олексіївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Добровеличківської районної ради Кіровоградської області та затвердження Положення про  піклувальну раду Олексіївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Добровеличківської районної ради Кіровоградської області »

18.Про внесення змін до рішення сесії Добровеличківської районної ради від 23 грудня 2016 року №195

19.Про затвердження Положення про порядок та умови надання платних соціальних послуг відділенням стаціонарного догляду для постійного проживання одиноких людей похилого віку територіального центру соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) Добровеличківського району.

20. Про реорганізацію Добровеличківської центральної районної лікарні шляхом перетворення у комунальне некомерційне підприємство «Добровеличківська центральна районна лікарня» Добровеличківської районної ради Кіровоградської області

21.Про пільги з орендної плати

22.Про пільги з орендної плати

23. Про затвердженнярозпорядженняголовиДобровеличківськоїрайонної ради від 26.11.2018 року № 29-гр “Про зняття з контролю рішеньрайонної  ради”

24.Про перелікпідприємств, установі організацій та нерухомого майнаспільноївласностітериторіальнихгромадсіл, селища та містаДобровеличківського району

25. Про звіт про роботу постійної депутатської комісії районної ради з питань забезпечення законності і правопорядку, прав, свобод і законних інтересів громадян, діяльності ради,  депутатської етики, регламенту, запобігання корупції, діяльності партій, рухів, об’єднань громадян

26.Про звіт про роботу постійної комісії з питань бюджету, фінансів, соціального розвитку, власності, інвестиційної діяльності, реалізації державної  регуляторної  політики, приватизації, адміністративно – територіального устрою

27. Про звіт про роботу постійноїкомісії з питань  освіти, охорониздоров’я, соціальногозахистунаселення, культури, спорту, молодіжноїполітики та у справах сім’ї

28. Про звіт про роботу постійної депутатської комісії районної ради з питань агропромислового комплексу, земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання природних ресурсів

29. Про звіт про роботу постійноїдепутатської комісіїрайонної ради з питаньпромисловості, будівництва, транспорту, зв'язку, побутового і торгівельногообслуговування та житлово-комунальногогосподарства

30.Про звітголовиДобровеличківськоїрайонної ради Корнієнко Л.Б. про своюдіяльність за січень-грудень 2018 року

31. Про программу економічного і соціального розвитку Добровеличківського району на 2019 рік

32.Про внесеннязмін до рішення районної ради від 22 грудня 2017 року № 358 “Про районний бюджет на 2018 рік”

33.Про районний бюджет Добровеличківського району на 2019 рік

34.Про затвердженнятехнічних  документацій з нормативноїгрошової  оцінки  земельних ділянок

35. Про план роботи Добровеличківської районної ради VII скликання на 2019 рік

36.Про внесення змін  та доповнень до рішення  дев’ятнадцятої сесії районної ради від 28 серпня 2018 року №459 «Про закріплення майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селища та міста Добровеличківського району за підприємствами, установами, закладами, організаціями на праві оперативного управління»

37. Про затвердження фінансового плану КНП « Добровеличківський  центр первинної медико-санітарної допомоги» на  2019 рік.

38. Про погодження штатного розпису КНП « Добровеличківський  центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2019 рік.

39.Про призначення директора комунальної установи «Добровеличківська централізована бухгалтерія з обслуговування закладів освіти

40.Про затвердження розпоряджень голови районної ради з кадрових питань, виданих в міжсесійний період

41. Про надання дозволу на передачу в оренду приміщення.

42. Про надання дозволу на передачу в оренду приміщення.

 

За результатами обговорення депутатами були надані пропозиції, які враховані при розгляді даних питань на черговій сесії районної ради .

 

Докладніше...
4-12-2018, 17:09 Категорія: Новини Переглядів: 252


Новини / Територіальне управління юстиції інформує : На Кіровоградщині за борги з аліментів у чоловіка забрали вантажівки

 

Мешканець Кіровоградщини позбувся вантажівки, власником якої був, за багатотисячний борг з аліментів.

 

Про це повідомив керівник обласної юстиції Вадим Гуцул.

 

«Як з’ясувалося, чоловік не надавав фінансової підтримки сину Артему та доньці Софії з 2014 року. За цей час у нього накопичився борг у розмірі 85 тисяч гривень. Паралельно, згідно другого пакету законів #ЧужихДітейНеБуває, безвідповідальному батьку нарахували близько 43 тисяч гривень штрафу. Незважаючи на це, совість у боржника так і не прокинулась. Щоб діти отримали свої законні кошти, державний виконавець вилучила в злісного неплатникадві вантажні автівки, одну з яких успішно реалізували на електронних торгах. Виручених коштів вистачило, щоб повністю погасити борг з аліментів і частково – штраф. Наразі до продажу на аукціоні готується ще й другий транспортний засіб. Завдяки цьому вдасться ліквідувати залишок суми фінансової санкції», – розповів посадовець.

 

Варто відзначити, що з початку року на Кіровоградщині стягнули понад 109 мільйонів гривень аліментів на користь 15511 дітей.

 



Новини / Територіальне управління юстиції інформує : Консультує Міністр юстиції: чи збільшиться розмір аліментів?

 

На початку липня ми домоглися прийняття другого пакету законів у рамках проекту Уряду та Мін’юсту #ЧужихДітейНеБуває. Новації цих законів покликані захистити економічні права найменших українців та убезпечити їх від можливого економічного насильства з боку дорослих.

Серед іншого ми прописали й норму, яка стосується підвищення мінімального розміру аліментів на одну дитину. Ця норма, як й інші положення пакету законів, почала діяти 28 серпня.

Який розмір аліментів запроваджується цим Законом?

Відповідно до прийнятих змін, мінімальний гарантований розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж 50% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку. Однак, ця сума може бути присуджена лише в тому випадку, коли у батька чи матері, які проживають окремо, не вистачає коштів для того, щоб платити більші аліменти.

Натомість мінімальний рекомендований розмір аліментів на одну дитину прирівнюється до прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

З 28 серпня це стало:

  1. 1559 грн для дитини до 6 років,
  2. 1944 грн для дітей від 6 до 18 років.

З 1 грудня планується підняття відповідних сум до:

  1. 1626 грн для дітей менше 6 років,
  2. 2027 грн для дітей 6 років і старших.

Яким чином здійснюватиметься контроль за цільовим витрачанням аліментів?

Одне з важливих питань, які нам задавали як представники громадськості, так і депутати перед прийняттям другого пакету законів, стосувалося посилення контролю за використанням коштів. Адже багато хто побоювався, що сплачені аліменти можуть використовуватися не на потреби дитини.

Хочу наголосити, що орган опіки та піклування проводитиме регулярні інспекції батьків, з якими живуть діти і які, відповідно, отримують аліменти. Порядок та періодичність таких інспекцій визначатиметься Мінсоцполітики.

Окрім того, за заявою платника аліментів, який не має заборгованості зі сплати аліментів, інспекції можуть проводитися позапланово, але не більше за один раз на три місяці.

Також у законі ми передбачили санкції до того з батьків, котрий витрачає отримані кошти не на потреби дитини, зокрема, ухилення батьків або осіб, які їх замінюють, від виконання передбачених законодавством обов'язків щодо забезпечення необхідних умов життя, навчання та виховання неповнолітніх дітей тягне за собою попередження або накладення штрафу від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Де можна отримати детальнішу консультацію по кожному конкретному випадку?

Для того, щоб отримати більш детальні консультації чи роз’яснення, слід звернутися до одного з наших центрів чи бюро безоплатної правової допомоги. Дізнатися, де розташовано найближчий з них можна на сайті http://legalaid.gov.ua/ua/ або за телефоном гарячої лінії: 0(800)213-103. Окрім цього, мешканці Кіровоградщини можуть звернутися за місцем проживання до відділів державної виконавчої служби, адреси яких можна знайти за посиланням http://www.krjust.gov.ua/cat/rayonni-viddily-dvs.html.

 



Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : Увага! Режим роботи ЦОП змінено

Добровеличківська ДПІ Голованівського управління ГУ ДФС у Кіровоградській області доводить до відома платників про встановлення нового режиму роботи центрів обслуговування платників.


З метою удосконалення роботи центрів обслуговування платників встановлено режим роботи ЦОП органів ДФС: з  понеділка по четвер ЦОП працюють з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., у п’ятницю з 09 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв. 


Також нагадуємо, що громадяни та бізнес також можуть скористатися зручними електронними сервісами, запровадженими ДФС України. ІТС «Електронний кабінет» у режимі 24/7 забезпечує цілий спектр безкоштовних послуг, частина з яких надається без електронної ідентифікації користувача, без відвідування центрів обслуговування платників та забезпечує можливість отримувати у режимі реального часу доступ до інформації з реєстрів та електронних систем ДФС.

Крім того, в останній день граничного строку подання звітності, визначеного пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України (з урахуванням вимог пункту 49.20 статті 49 Податкового кодексу України), час роботи центрів обслуговування платників подовжується до 20 год. 00 хвилин.

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/353675.html

 

Докладніше...
29-11-2018, 10:48 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 271


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : «Легалізація заробітної плати та підвищення її рівня»

 

Голованівське управління ГУ ДФС у Кіровоградській області повідомляє, що  мінімальна заробітна плата - це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт), зарплата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників. Мінімальна заробітна плата на даний час становить 3723 грн.

 

Більшість роботодавців забезпечують дотримання трудового законодавства, своєчасну виплату заробітної плати не нижче законодавчо встановленого рівня та перераховують до бюджетів з нарахованих та виплачених працівникам доходів податки та єдиний соціальний внесок, але на жаль, як свідчить практика, серед роботодавців малого та середнього бізнесу зустрічаються такі, які з метою мінімізації витрат та отримання максимального прибутку приховують трудові відносини та фактичну заробітну плату.

 

 

Докладніше...
26-11-2018, 12:55 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 290


Новини / Добровеличківська ДПІ інформує : Новітня система „Електронний чек” – альтернатива діючим РРО

 

Голованівське управління ГУ ДФС у Кіровоградській області нагадує, що система «Електронний чек», яка реалізується у рамках пілотного проекту Державної фіскальної служби, має на меті здійснення позитивних змін у ланці «підприємець - споживач».

 

Сутність новації полягає у запровадженні альтернативного технологічного рішення у сфері реєстрації розрахункових операцій в галузі торгівлі, - без застосування традиційних реєстраторів розрахункових операцій, натомість у практику впроваджується електронний додаток до смартфона, який і буде виконувати функцію реєстратора розрахункових операцій.

 

Слід наголосити, що система e-Receipt може бути встановлена на будь-який пристрій: персональний комп’ютер, планшет, смартфон – вона доступна та безкоштовна, при цьому вона може бути інтегрована з іншими системами Державної фіскальної служби та бухгалтерськими програмами.

 

Докладніше...
26-11-2018, 12:53 Категорія: Новини / Добровеличківська ДПІ інформує Переглядів: 244


Новини / Територіальне управління юстиції інформує : Консультує Міністр юстиції: хто може отримати субсидію?

 

Що таке субсидія?

Житлова субсидія надається в таких випадках:

·    на оплату внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку;

·    за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами;

·    за витрати на управління багатоквартирним будинком, у якому створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку або житлово-будівельний (житловий) кооператив;

·    на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива один раз на рік.

 

Житлова субсидія є безповоротною адресною державною соціальною допомогою громадянам – мешканцям домогосподарств, що проживають в житлових приміщеннях (будинках) і не можуть самотужки платити за житлово-комунальні послуги, оплачувати витрати на управління багатоквартирним будинком.

Житлова субсидія на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива призначається у разі, коли домогосподарство не отримує комунальну послугу з постачання теплової енергії для централізованого опалення (теплопостачання) та не використовує природний газ або електричну енергію для індивідуального опалення.

Якщо для опалення житлового приміщення (будинку) одночасно використовується теплова енергія та/або природний газ, та/або електрична енергія, соціальні нормативи для опалення (теплопостачання) приміщення (будинку) під час розрахунку житлової субсидії застосовуються тільки на одну комунальну послугу.

Хто має право на субсидію?

Право на отримання житлової субсидії мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, що проживають у житлових приміщеннях (будинках):

·  Один із членів домогосподарства, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку).

· Один із членів домогосподарства, які не зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично проживають у ньому на підставі договору найму (оренди) житла у разі, коли їм нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

·  Індивідуальні забудовники, будинки яких не прийняті в експлуатацію у разі, коли їм нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

·  Неповнолітні, які залишились без батьківської опіки за заявою опікуна (піклувальника).

 

 

 



Новини / Територіальне управління юстиції інформує : Консультує Міністр юстиції: як отримати земельну ділянку учаснику АТО?

 

На які наділи мають право захисники вітчизни?

Учасники бойових дій та особи, прирівняні до них, мають право на першочергове відведенняу власність або користування земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва (для городництва у користування).У межах норм безплатної приватизації (передачі) земельні ділянки передаються у власність  у  таких розмірах:

1)для ведення садівництва — не більше 0,12 га;

2)для ведення особистого селянського господарства — не більше 2,0 га;

3)для будівництва і обслуговування жилого будинку в селах — не більше 0,25 га, в селищах — не більше 0,15 га, в містах — не більше 0,10 га;

 

Куди звертатися для отримання земельної ділянки?

Учасникам АТО необхідно звернутися з клопотанням до органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки у власність або користування:

  • сільської, селищної, міської ради (якщо питання стосуються земель комунальної власності відповідних територіальних громад);
  • обласні, районні ради передають земельні ділянки у власність або у користування з відповідних земель спільної власності територіальних громад для всіх потреб;
  • районні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб (за межами населених пунктів земельні ділянки для городництва, ведення садівництва, ОСГ та будівництва індивідуального житлового будинку вони не передають);
  • обласні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власностіу власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів, а також земельні ділянки, що не входять до складу певного району, або у випадках, коли районна державна адміністрація не утворена, для всіх потреб;
  • Головного управління Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру в області (якщо питання стосується земельних ділянок для ведення садівництва або особистого селянського господарства державної власності).

Кабінет Міністрів України приймає рішення щодо передачі (надання) земель державної власності, зокремаріллі, багаторічних насаджень для несільськогосподарських потреб, лісів для нелісогосподарських потреб, а також земельних ділянок природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного призначення та особливо цінних земель.

Як виглядає клопотання?

У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри (в межах норм).

До клопотання додаються:

1) графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (наприклад, викопіювання з кадастрової карти);

2) копія паспорта та копія ідентифікаційного номера;

3) документ, що посвідчує участь в АТО (посвідчення, довідка).

Чиновникам забороняється вимагати додаткові матеріали та документи.

Рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою або про мотивовану відмову має бути прийнято в місячний строк.

Що може бути підставою для відмови?

Лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою, техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у визначеному порядку.

Як проходить відведення земельної ділянки?

У разі прийняття уповноваженим органом рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки потрібно замовити в землевпорядній організації виготовлення такого проекту.

Виконавцем робіт може бути тільки особа з сертифікатом інженера-землевпорядника. Проект відведення земельної ділянки розробляється на підставі укладеного із замовником договору. Термін виконання робіт – не може перевищувати 6 місяців.

Проект підлягає погодженню з територіальним органом Держгеокадастру. У випадку розташування земельної ділянки у межах населеного пункту, або якщо на ділянці планується розташування об'єкта будівництва, потрібно отримати погодження з управлінням з питань містобудування та архітектури місцевої державної адміністрації або місцевої ради.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки залежно від  її призначення, цінності  та місця розташування може підлягати також погодженню з: структурним підрозділом обласної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони навколишнього природного середовища; центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини, відповідним структурним підрозділом обласної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони культурної спадщини; центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства; центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства.

Строк розгляду: протягом 10 робочих днів з дня одержання проекту (двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом -- після отримання позитивного висновку такої експертизи).

Підстава для відмови – лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації.

Як зареєструвати земельну ділянку в Державному земельному кадастрі?

Необхідно звернутися до територіального органу Держгеокадастру за місцем розташування земельної ділянки та надати наступні документи:

1)заяву про внесення відомостей до Державного земельного кадастру;

2)оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки (погоджений проект землеустрою, за потреби, позитивний висновок експертизи);

3)документацію із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки, у формі електронного документа.

Строк розгляду такої заяви – 14 днів. Внесення відомостей до Державного земельного кадастру здійснюється безоплатно.

Як провести затвердження проекту землеустрою?

Рішенням про надання земельної ділянки за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюється затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Чи потрібно реєструвати право на земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно Мін’юсту?

Так, потрібно. Для цього слід звернутися досуб’єкта, уповноваженого на проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, а саме до виконавчого органу сільської, селищної чи міської ради або до місцевої державної адміністрації, в тому числі через центри надання адміністративних послуг. Державну реєстрацію речових прав на землю здійснюють також юридичні особи, акредитовані Мінюстом, та нотаріуси.

Які документи потрібні:

1) заява встановленої форми, яку формує державний реєстратор;

2) документ, що посвідчує особу;

3) засвідчена копія рішення про безоплатну передачу земельної ділянкиу власність або надання у користування;

4) витяг із Державного земельного кадастру про земельну ділянку (подається  у разі, коли в документі, що подається для державної реєстрації, відсутні відомості про її кадастровий номер, а також у разі, коли в результаті доступу до Державного земельного кадастру державним реєстратором встановлено відсутність відомостей про відповідну земельну ділянку);

5) документ, що підтверджує внесення плати за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно - в розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Куди звертатися, щоб отримати детальну консультацію?

Для детальнішої консультації звертайтеся до Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області за адресою м. Кропивницький, вул. Дворцова, 6/7.

 



Новини / Територіальне управління юстиції інформує : На Кіровоградщині більше 15 тисяч дітей отримали аліменти від горе-батьків

 

Державні виконавці Кіровоградщини з початку року стягнули понад 100 млн.грн.  аліментів із безвідповідальних батьків, що на 35 млн. грн. більше, ніж було стягнуто за весь 2017 рік.

 

Про це повідомив керівник обласної юстиції Вадим Гуцул.

 

«Упродовж року державні виконавці активно працюють у напрямі ліквідації заборгованості зі сплати аліментів. А це означає, що закон реально працює і допомагає захищати порушені економічні права дітей. На жаль, практика показала, що без застосовування примусових заходів горе-батьки не здатні самостійно згадати про своїх синів і доньок. Зате після обмежень в праві полювання, виїзду за кордон, користування автівками та зброєю злісні неплатники, які роками не надавали фінансової підтримки власним дітям, не тільки задумуються про свої батьківські обов’язки, а й знаходять багатотисячні суми для ліквідації боргів. Ось так, наприклад, один мешканець Кропивницького сплатив понад 56 тис. грн. аліментів на користь трьох синів і однієї доньки», – відзначив Вадим Гуцул.

 

Після вступу в силу другого пакету законів #ЧужихДітейНеБуває державні виконавці, окрім обмежень боржників у правах і накладення арешту на їх майно чи банківські рахунки, почали застосовувати стосовно боржників і фінансові санкції. Так, мешканці області вже сплатили на користь своїх дітей понад 250 тис. грн. штрафів.

 



Новини : Тестові питання для конкурсу на зайняття посади директора комунального закладу «Добровеличківський районний будинок культури» Добровеличківської районної ради Кіровоградської област

 

Докладніше...
20-11-2018, 23:29 Категорія: Новини Переглядів: 243


Меню


Вхід


Логін  
Пароль  


Корисні посилання

Офіційне інтернет-представництво Президента України


Верховна Рада України


Законодавство України


Кабінет Міністрів України


Кіровоградська ОДА


Кіровоградська обласна рада


Добровеличківська райдержадміністрація


ПФУ


Укрінформ