1. Інтерв’ю голови Добровеличківської районної ради сьомого скликання Людмили Корнієнко в районну газету «СІЛЬСЬКЕ ЖИТТЯ»
  2. Програма економічного і соціального розвитку Добровеличківського району на 2018 рік.

Власність / Список об’єктів спільної власності територіальної громади сіл, селища та міста Добровеличківського р : ПЕРЕЛІК підприємств, установ і організацій та нерухомого майна спільної власності територіальних громад

Додаток

до рішення сімнадцятої сесії

Добровеличківської районної ради

сьомого скликання

від 23 березня 2018 року № 405

 

 

ПЕРЕЛІК

підприємств, установ і організацій та нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селища і міста Добровеличківського району, право забезпечувати галузеву політику яких надане структурним підрозділам районної державної адміністрації без права розпорядження майном спільної власності територіальних громад сіл, селища і міста Добровеличківського району, що перебуває на балансі даних підприємств, установ та організацій

 

п/п

Назва підприємства, установи, організації

Юридична адреса

   1.

Відділ освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації

смт. Добровеличківка  вул. Леваневського, 1

   2.

Добровеличківський міжшкільний навчально-виробничий комбінат

смт. Добровеличківка  вул. Шевченка, 122

3.

Добровеличківська дитячо-юнацька спортивна школа

смт. Добровеличківка  вул. Шевченка, 120

4.

Добровеличківський центр дитячої та юнацької творчості

смт. Добровеличківка  вул. Українська, 121

5.

Комунальний заклад “Добровеличківський районний будинок культури”  Добровеличківської районної ради Кіровоградської області

смт. Добровеличківка  вул. Поповича, 1

6.

Відділ культури і туризму

районної державної адміністрації

смт. Добровеличківка  вул. Шевченка, 113/1

7.

Комунальний заклад “Добровеличківська школа мистецтв” Добровеличківської районної ради Кіровоградської області

смт. Добровеличківка  вул. Незалежності,110

8.

 

Комунальний заклад “Добровеличківський  районний краєзнавчий музей” Добровеличківської районної ради Кіровоградської області

смт. Добровеличківка  вул. Шевченка, 132

9.

 

Комунальний заклад “Добровеличківська районна бібліотека для дорослих” Добровеличківської районної ради  Кіровоградської області

смт. Добровеличківка  пер. Петра Сагайдачного, 2

10.

Комунальний заклад “Добровеличківська районна

бібліотека для дітей” Добровеличківської районної ради  Кіровоградської області

смт. Добровеличківка  вул. Центральна, 110

11.

 

Добровеличківська центральна районна лікарня

смт. Добровеличківка  вул. А.Артюха, 10

12.

КЗ “Добровеличківський  центр первинної медико-санітарної допомоги

смт. Добровеличківка  вул. А.Артюха, 10

13.

ІВО “Сільське життя”

смт. Добровеличківка  вул. Поповича, 29

14.

 

Адміністративне  приміщення  Добровеличківської районної ради

смт. Добровеличківка  вул. Незалежності, 112

15.

 

Добровеличківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Добровеличківської районної ради Кіровоградської області

смт. Добровеличківка  вул. Українська, 121

16.

 

Добровеличківський навчально-виховний комплекс “загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2-гімназія” Добровеличківської районної державної адміністрації

смт. Добровеличківка  вул. Європейська, 135

17.

Добровеличківський  районний  військовий комісаріат

смт. Добровеличківка  вул. Козацька, 59А

18.

 

Гнатівський НВК загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад “Мрія” Добровеличківської районної ради   Кіровоградської області

с.Гнатівка

19.

 

Гаївський НВК загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад Добровеличківської районної ради   Кіровоградської області

с.Гаївка

20.

 

Липнязька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1

Добровеличківської районної ради  Кіровоградської області

с.Липняжка

вул. Юрія Обжеляна, 10

21.

 

Перчунівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Добровеличківської районної ради  Кіровоградської області

с.Перчуново           

вул. Шкільна, 35

22.

 

Тишківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1

Добровеличківської районної ради  Кіровоградської області

с. Тишківка

вул. Центральна, 15

23.

 

Тишківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2

Добровеличківської районної ради  Кіровоградської області

с. Тишківка

вул. Суворова, 8

24.

 

Тернівський НВК загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад Добровеличківської районної ради  Кіровоградської області

с. Тернове

 

25.

Андріївський НВК загальноосвітня школа І ступеня-дошкільний навчальний заклад Добровеличківської районної державної адміністрації Кіровоградської області

с. Андріївка

26.

 

Глинянський НВК загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад Добровеличківської районної ради  Кіровоградської області

с. Новоглиняне

вул. Шкільна, 1

27.

 

Миколаївський НВК загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад Добровеличківської районної ради  Кіровоградської області

с.Миколаївка

28.

 

Олексіївська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів

Добровеличківської районної ради  Кіровоградської області

с.Олексіївка

вул. Молодіжна, 22

29.

 

Комунальний заклад “Піщанобрідське навчально-виховне об’єднання “загальноосвітня школа І-ІІI ступенів- дошкільний навчальний заклад Добровеличківської районної ради   Кіровоградської області

с.Піщаний Брід

вул..Поповича,23

30.

 

Федорівський НВК загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад Добровеличківської районної ради   Кіровоградської області

с. Федорівка

31.

Юр”ївська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Добровеличківської районної державної адміністрації Кіровоградської області

с. Юр’ївка

32.

Територіальний центр соціальноого обслуговування (надання соціальних послуг) Добровеличківського району

смт. Добровеличківка

вул. Центральна, 113

33.

Адміністративне приміщення Добровеличківської

районної ради (Об’єднаний Трудовий архів Добровеличківського району)

смт.Добровеличківка

вул. А.Артюха, 3

34.

Господарська будівля. Приміщення технічного обслуговування.

смт.Добровеличківка

вул.А.Артюха, 3

38.   

Службове житлове приміщення.

Двокімнатна  квартира.

смт.Добровеличківка

вул.Незалежності, 93, кв.8

36.

Службове житлове приміщення.

Двокімнатна  квартира.

смт.Добровеличківка

вул.А.Артюха, 4 ,кв.8

37.

Службове житлове приміщення.

Трикімнатна квартира.

смт.Добровеличківка

вул.Центральна,127, кв.13

38.

Службове житлове приміщення.

Двокімнатна  квартира.

смт.Добровеличківка

вул.Центральна, 127, кв.5

39.

Комплекс господарських будівель.

Гаражі та приміщення ТРК «Колос»

смт. Добровеличківка

вул. Шевченка, 134-А

40.

Службове житлове приміщення.

Трикімнатна квартира.

смт.Добровеличківка

вул.А.Артюха, 4 кв.3

41.

Службове житлове приміщення.

Домоволодіння.

смт.Добровеличківка

вул.Українська , 108

42.

Службове житлове приміщення.

Двокімнатна квартира

смт.Добровеличківка

вул.Центральна ,буд.130. кв.8

43.

Службове житлове приміщення. 

Двокімнатна квартира.

м.Помічна вул.ЛесіУкраїнки буд.4, кв. 13

44.

Комунальний заклад «Добровеличківське навчально-виховне об’єднання «спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Добровеличківської районної ради  Кіровоградської області

смт.Добровеличківка

вул.Шевченка, 112.

45.

Службове житлове приміщення. Двокімнатна квартира.

смт.Добровеличківка

вул.Шевченка, 119 кв.16

 

 

 



Власність / Порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селища та міст : ПОРЯДОК управління об’єктами спільної власності територіальних громад

 

<<Завантажити повний документ>> [400,97 Kb]

 

                                                                           

Додаток 1

до рішення тринадцятої сесії

Добровеличківської районної ради

від 23 червня 2017 року № 283

(зі змінами від 23 березня 2018 року

№ 416, від 28.08.2018 року № 439)

 

 

 

 

ПОРЯДОК

управління об’єктами спільної власності територіальних громад

сіл, селища і міста Добровеличківського району

 

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  • Порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селища і міста району (далі - Порядок) розроблений відповідно до Конституції України, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, , Бюджетного кодексу України, Кодексу законів про працю, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про місцеві державні адміністрації”, “Про власність”, “Про приватизацію державного майна”, “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”, “Про приватизацію об’єктів незавершеного будівництва”, “Про приватизацію державного житлового фонду”, “Про оренду державного та комунального майна”, “Про іпотеку”, “Про концесії”, “Про заставу”, “Про порядок передачі об’єктів права державної та комунальної власності”, “Про освіту”, “Про вищу освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Основи законодавства України про охорону здоров’я”, “Основи законодавства України про культуру”, “Про підприємства в Україні”, Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 “Основні засоби”, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 27 квітня 2000 року № 92 та інших нормативно - правових документів.
  • Порядок розроблений з метою впорядкування процесів управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селища і міста Добровеличківського району (далі - спільної власності району).
  • Підприємства, установи та організації спільної власності району користуються майном спільної власності району на основі права господарського відання або оперативного управління без права розпорядження ним, за виключенням випадків, передбачених Порядком та іншими нормативними документами районної ради.
  • Структурні підрозділи районної державної адміністрації забезпечують галузеву політику підприємств, установ та організацій спільної власності згідно з переліком, визначеним рішенням районної ради, без права розпорядження майном спільної власності району, що перебуває на балансі даних підприємств, установ та організацій.
  • Голова районної ради або, за його письмовим дорученням, заступник голови районної ради, постійна комісія районної ради з

питань бюджету, фінансів, соціального розвитку, власності, інвестиційної діяльності, реалізації державної регуляторної політики, приватизації, адміністративно - територіального устрою, а також виконавчий апарат районної ради забезпечують здійснення функцій управління майном спільної власностірайону в межах повноважень, визначених рішенням районної ради, та відповідно до чинного законодавства.

  • Виконавчий апарат районної ради забезпечує реалізацію управління майном спільної власності району і виступає головним координуючим і контролюючим органом районної ради у сфері управління майном спільної власності.

 

 

 

<<Завантажити повний документ>> [400,97 Kb]

 



ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням вісімнадцятої сесії
Добровеличківської районної ради
від 31 жовтня 2008 року № 234



Положення про службове житло

Загальні положення

Дане положення призначене для врегулювання питання щодо придбання, використання, передачі в оренду, відчуження та порядку приватизації службового житла районної ради.
Службовим житлом районної ради є квартири, будинки та інші житлові приміщення призначені для проживання в них посадових осіб та працівників організацій, установ, підприємств району.
Придбання службового житла районною радою проводиться відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти" та "Житлового Кодексу України". В випадках коли ціна житла, що планується придбати, не перевищує суми необхідної для проведення тендеру, купівля житла проводиться на загальних засадах. Службове житло надається для проживання вищевказаним особам виключно тимчасово, на період їх повноважень на відповідних посадах та на договірних засадах.
Службове житло знаходиться на балансі районної ради.

1. Порядок придбання службового житла

Придбання службового житла районної ради проводиться в разі потреби забезпечення даним житлом осіб, які працюють на підприємствах, установах чи організаціях району та не мають власного житла для проживання, на час виконання ними своїх службових обов'язків.
В разі виникнення потреби в придбанні службового житла районною радою приймається рішення про придбання житла в якому зазначається вид житла (квартира, будинок), сума коштів, яка виділяється для придбання житла та визначаються відповідальні за проведення даної закупівлі.
Після завершення процедури придбання службового житла воно зараховується на баланс районної ради. Облік службових жилих приміщень всіх будинках здійснюється апаратом районної ради.
Службові жилі приміщення обліковуються в журналі обліку службових жилих приміщень.


2. Передача службового житла в оренду.

Службові приміщення надаються незалежно від перебування працівників на квартирному обліку, без додержання черговості та пільг, установлених для забезпечення громадян житлом.
У разі недостатності службових жилих приміщень для забезпечення всіх працівників відповідних категорій, зазначені приміщення надаються, виходячи з інтересів забезпечення нормальної діяльності підприємства, установи, організації району.
Для одержання службового жилого приміщення відповідний працівник подає заяву на ім’я голови районної ради. До заяви додається:
- клопотання керівника підприємства, установи, організації району про
виділення службового житла працівнику;
- довідка з місця проживання про склад сім’ї і реєстрацію.
Члени сім’ї заявника, які бажають оселитися в службове жиле приміщення дають письмову згоду на проживання в зазначеному приміщенні.
Службові жилі приміщення надаються відповідно до розпорядження голови районної ради. У розпорядженні зазначається, яку займає посаду або виконує роботу особа, якій надається службове жиле приміщення, розмір приміщення, що надається, кількість кімнат у ньому та адреса.
Громадяни, вказані в розпорядженні про надання службового жилого приміщення, дають письмове зобов’язання про звільнення займаного службового жилого приміщення в разі припинення трудових відносин з організацією чи установою району.
Передача житла в оренду оформляється договором оренди. Договір підлягає достроковому розірванню в разі припинення трудових відносин особи, що є орендарем, на підприємстві, організації чи установі району.

3. Користування службовими жилими приміщеннями

Наймач службового жилого приміщення вправі проживати в ньому разом з членами своєї сім’ї. Наймач вправі у встановленому порядку за письмовою згодою всіх членів сім’ї, які проживають разом з ним, вселити в займане ним службове жиле приміщення свою дружину, (чоловіка), дітей, батьків, а також інших осіб.
На вселення до батьків їхніх неповнолітніх дітей зазначеної згоди не потрібно.
Наймач службового жилого приміщення і члени його сім’ї зобов’язані додержуватися умов договору найму службового жилого приміщення і правил користування жилими приміщеннями, утримання жилого будинку.
Наймач службового жилого приміщення зобов’язаний своєчасно вносити орендну плату і плату за комунальні послуги ( водопостачання, електрична, теплова енергія та інші послуги) за затвердженими у встановленому порядку ставками і тарифами. Зазначені платежі вносяться щомісяця в строки, визначені відповідними нормативними документами, юридичним особам які уповноважені надавати такі послуги.
Наймач службового жилого приміщення і члени його сім’ї зобов’язані бережно ставитися до наданого жилого приміщення і його обладнання, провадити за свій рахунок поточний ремонт займаного приміщення, а при звільнені приміщення-здати його в належному стані.
В разі невиконання орендарем своїх зобов'язань щодо своєчасної (щомісячної) оплати вказаних послуг, орендодавець має право розірвати договір з орендарем та звернутися до суду для захисту своїх інтересів та відшкодування збитків.
Орендна плата за користування службовим житлом встановлюється за погодженням сторін, але не може бути меншою ніж 1 грн. в рік за квадратний метр загальної площі житлового приміщення.
Інші особливості, щодо використання службового житла, що орендується, визначаються договором оренди.

4 Порядок відчуження службового житла.

Працівники, що припинили трудові відносини з підприємством, установою, організацією, підлягають виселенню з службового приміщення в місячний термін з усіма особами, які з ними проживають, без надання іншого жилого приміщення.
Не може бути виселено осіб:
- які пропрацювали на підприємстві, в установі, організації за клопотанням якої їм надали службове жиле приміщення, не менш як десять років;
- осіб, що звільнені з посади, у зв’язку з якою їм було надано жиле приміщення, але не припинили трудових відносин з підприємством, установою, організацією.
- членів сім’ї померлого працівника, якому було надано службове жиле приміщення.
Службове житло, яке придбано районною радою, може бути приватизоване за таких умов:
- безперервне проживання в ньому особи не менше 10 років.
- перебування даної особи на займаній посаді, відповідно до якої надано житло, не менше 10 років
Кошти отримані від продажу службового житла зараховуються до районного бюджету.

 



Власність / Методика розрахунку орендної плати : М Е Т О Д И К А розрахунку, пропорції розподілу та порядок використання плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селища

Затверджено

рішенням двадцять третьої  сесії

Добровеличківської  районної  ради

від “18” липня 2014 року  № 356

 

МЕТОДИКА

розрахунку, пропорції розподілу та порядок використання плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селища та  міста Добровеличківського району

  1. Методику і порядок розроблено з метою створення єдиного організаційно-економічного механізму справляння плати за оренду цілісного майнового комплексу підприємства, установи спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області, їх структурних підрозділів та окремого індивідуально визначеного майна підприємств, установ спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст Добровеличківського району (далі - спільної власності району).
  2. Плата, яка справляється з орендаря будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), складається з плати за користування нею (орендної плати) і плати за користування земельною ділянкою. Розмір орендної плати встановлюється договором оренди між орендодавцем і орендарем. Розрахунок (перерахунок) орендної плати за оренду, суборенду майна підлягає обов’язковому погодженню з орендодавцем.

Орендар за користування об’єктом оренди вносить орендну плату незалежно від наслідків господарської діяльності.

Якщо майно орендується бюджетними організаціями, орендна плата вноситься за рахунок коштів, передбачених кошторисами на їх утримання.

Орендна плата встановлюється:

для цілісних майнових комплексів та нерухомого майна (крім оренди  нерухомого майна фізичними та  юридичними особами, зазначеними у пункті 10 цієї Методики) - на підставі відповідних орендних ставок за використання цілісних майнових комплексів державних підприємств та орендних ставок за використання нерухомого державного майна, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 1995 року № 786 (із змінами та доповненнями), та незалежної оцінки майна, яка проводиться з метою подальшого розрахунку орендної плати;

для індивідуально визначеного майна - на підставі балансової (залишкової) вартості майна;

за результатами конкурсу на право оренди майна спільної власності району.

Орендна плата може встановлюватися на договірних засадах, але не нижче розміру орендної плати, розрахованого згідно з цією Методикою.

Встановлення нижчого розміру орендної плати (надання пільги) за користування майна спільної власності району здійснюється за відповідним рішенням районної ради.

У разі визначення орендаря на конкурсних засадах орендна плата, розрахована за цією Методикою, застосовується як стартова, а її розмір може бути збільшено за результатами такого визначення.

  1. До плати за оренду нерухомого та іншого окремого індивідуально визначеного майна не включаються витрати на утримання орендованого майна та плата за послуги, які відповідно до укладених угод зобов’язуються надавати орендарю підприємства, установи спільної власності району, на балансі яких перебуває майно, та орендна плата за землю (компенсаційні платежі земельного податку).
  2. Орендна плата за цією Методикою розраховується у такій послідовності: визначається розмір річної орендної плати. На основі розміру річної орендної плати встановлюється розмір орендної плати за базовий місяць розрахунку орендної плати - останній місяць, за який визначено індекс інфляції, яка фіксується у договорі оренди. З урахуванням розміру орендної плати за базовий місяць оренди розраховується розмір орендної плати за перший та наступні місяці оренди.

У разі коли термін оренди менший чи більший за одну добу або за один місяць, то на основі розміру місячної орендної плати розраховується добова, а в разі необхідності - на основі розміру добової орендної плати розраховується погодинна орендна плата.

  1. Розмір річної орендної плати за цілісні майнові комплекси підприємств, установ спільної власності області визначається за формулою:

          (Воз + Внм) x Сор.ц

Опл = --------------------------------;

       100

     де  Опл  - розмір річної орендної плати, грн.; Воз - вартість основних  засобів за незалежною оцінкою на час оцінки об'єкта оренди; Внм  -  вартість  нематеріальних активів за незалежною оцінкою на час оцінки об'єкта оренди; Сор.ц - орендна ставка за використання цілісних майнових комплексів підприємств, установ спільної власності району, визначена згідно з додатком 1 до цієї методики.

  1. Розмір річної орендної плати за використання нерухомого майна (крім оренди нерухомого майна фізичними та юридичними особами, зазначеними у пункті 10 цієї Методики) визначається за формулою:

                                           Вп x Сор

                       Опл = -------------------------;

                                              100

де   Вп  -  вартість  орендованого  майна,  визначена  шляхом проведення   незалежної   оцінки;  Сор  -  орендна  ставка, визначена згідно з відповідними орендними ставками за використання майна згідно з додатком 2 до цієї методики.

Якщо орендоване  нежитлове  приміщення  є  частиною   будівлі (споруди),   то   оцінка  вартості  цього  приміщення  проводиться безпосередньо або опосередковано з  урахуванням  вартості  будівлі (споруди) в цілому за формулою:

                        Вп = Вб : Пб х Пп,

де Вп  -  вартість  орендованого  приміщення,  яке є частиною будівлі (споруди); Вб - вартість будівлі (споруди) в цілому (без  вартості  підвальних приміщень,  якщо вони не експлуатуються орендарем),  визначена  шляхом проведення незалежної оцінки; Пп  -  площа  орендованого  приміщення;  Пб - площа будівлі (споруди)  в  цілому (без площі підвальних приміщень, якщо вони не експлуатуються орендарем).

  1. Перед розрахунком орендної плати за перший місяць оренди чи після перегляду розміру орендної плати визначається розмір орендної плати за базовий місяць розрахунку за такою формулою:

                                       Опл

                     Опл.міс = ----- x Ід.о. x Ім,

                                        12

     де Опл - розмір річної орендної плати, визначений за цією Методикою; Ід.о. - індекс інфляції за період з дати проведення незалежної оцінки до базового місяця розрахунку орендної плати; Ім - індекс інфляції за базовий місяць розрахунку орендної плати.

Розмір орендної плати за перший місяць оренди визначається шляхом коригування розміру орендної плати за базовий місяць на індекс інфляції за період з першого числа наступного за базовим місяця до першого числа першого місяця оренди.

Розмір орендної плати за кожний  наступний місяць визначається шляхом коригування розміру місячної орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за поточний місяць.

  1. Розмір річної орендної плати у разі оренди окремого індивідуально визначеного майна (крім нерухомого майна) встановлюється за згодою сторін, але не менш як 10 відсотків балансової (залишкової) вартості орендованого майна, а у разі коли орендарем є суб'єкт малого підприємництва - не менш як 7 відсотків балансової (залишкової) вартості орендованого майна. При цьому, у разі здійснення незалежної оцінки окремого індивідуально визначеного майна (крім нерухомого майна), що передається в оренду, балансова (залишкова) вартість дорівнює ринковій вартості.
  2. На період проведення за кошти орендаря, при згоді орендодавця, капітального ремонту, реконструкції або реставрації орендованого майна, що унеможливлює використання даного майна за його цільовим призначенням, розмір орендної плати коригується на коефіцієнт 0,1 при умові, що фінансові витрати орендаря на здійснення ремонтно-будівельних робіт, не компенсуються йому за рахунок орендної плати.

Для орендарів – вітчизняних юридичних і фізичних осіб, що є суб'єктами малого підприємництва, які провадять виробничу діяльність (надання послуг) безпосередньо на орендованих площах (крім офісів), орендна плата коригується на коефіцієнт 0,7.

  1. Розмір орендної плати за оренду нерухомого майна для розміщення:

Добровеличківської районної ради, Добровеличківської районної  державної адміністрації та їх структурних підрозділів (органів) становить 1 грн. за 1 кв. м загальної площі орендованих приміщень у рік;

бюджетних організацій (крім вищезазначених у даному пункті Методики), соціальних аптек та соціальних магазинів - 1 грн. за 1 кв. м загальної площі орендованих приміщень у місяць;

комунальних підприємств спільної власності району - 2 грн. за 1 кв. м загальної площі орендованих приміщень у місяць;

розміщення обладнання стільникового зв’язку – 3000 грн. в місяць.

розміщення банкоматів – 1000 грн. в місяць.

Індексація  річної  орендної  плати проводиться один раз на рік на підставі  річних  індексів  інфляції у строки, визначені договором оренди.

  1. Витрати на утримання нерухомого майна, зданого в оренду одночасно кільком підприємствам, установам, організаціям і прибудинкової території, розподіляються між ними залежно від наявності, кількості, потужності, часу роботи електроприладів, систем тепло і водопостачання, каналізації за спеціальними рахунками, а в неподільній частині – пропорційно розміру займаної підприємствами, установами, організаціями загальної площі.
  2. У разі прийняття законодавчих та нормативно-правових актів, що регулюють орендні відносини щодо комунального майна, орендна плата за користування майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області розраховується згідно з вимогами цих актів.
  3. Терміни внесення орендної плати визначаються у договорі.
  4. Суми орендної плати, надмірно перераховані орендодавцю або до бюджету, зараховуються у рахунок наступних платежів або повертаються платникові у 5-денний термін від одержання його письмової заяви.
  5. Орендна плата спрямовується:

за цілісні майнові комплекси підприємств, установ спільної власності області та їх структурних підрозділів  – до районного бюджету;

за нерухоме та окреме індивідуально визначене майно – відповідному підприємству, установі, організації, на балансі яких перебуває це майно (балансоутримувачу).

Орендна плата, що надходить до балансоутримувачів, використовується на утримання майна у належному стані, розвиток виробництва, оновлення основних засобів, поповнення власних обігових коштів та інші цілі, передбачені чинним законодавством, згідно з фінансовими планами та кошторисами, затвердженими в установленому порядку.

  1. До орендної плати не включаються і сплачуються окремо витрати на утримання орендованого майна, включаючи експлуатаційні витрати, а також вартість інших послуг (тепловодопостачання, каналізація, енергопостачання тощо), які згідно з договором оренди, надаються Орендодавцем.
  2. Розмір плати за суборенду нерухомого та іншого окремого індивідуально визначеного майна розраховується в порядку, встановленому цією Методикою для розрахунку розміру плати за оренду зазначеного майна, і погоджується з орендодавцем.

У разі суборенди приміщення у будівлі, що входить до складу цілісного майнового комплексу, орендна плата за таке приміщення визначається в порядку, встановленому цією Методикою для розрахунку розміру плати за оренду нерухомого майна.

Плата за суборенду майна у частині, що не перевищує орендної плати за майно, що передається в суборенду, сплачується орендарю, який передає в суборенду орендоване ним майно.

Різниця між нарахованою платою за суборенду  та тією її частиною, що отримує орендар, перераховується суборендарем до районного бюджету.

Контроль за перерахуванням зазначеної різниці здійснюється орендодавцем.

  1. Контроль за надходженням та використанням орендної плати здійснюють орендодавці:

щодо цілісних майнових комплексів підприємств та установ  і  їх структурних підрозділів  - орган, уповноважений районною радою;

щодо нежитлових приміщень та іншого окремого індивідуально визначеного майна – орган, уповноважений районною радою, підприємства, установи і організації спільної власності області, на балансі яких знаходиться дане майно.

 

Докладніше...
3-11-2011, 21:06 Категорія: Власність / Методика розрахунку орендної плати Переглядів: 1 259


Власність / Порядок проведення конкурcу на право оренди майна спільної власності територіальних громад сіл, сел : ПОРЯДОК проведення конкурсу на право оренди майна спільної власності територіальних громад

ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням шістнадцятої сесії
Добровеличківської
районної ради
від 30 травня 2008 року № 206


ПОРЯДОК
проведення конкурсу на право оренди майна спільної власності
територіальних громад сіл, селища і міста Добровеличківського району

І. Загальні положення

1. Порядок проведення конкурсу на право оренди майна спільної власності територіальних громад сіл, селища і міста Добровеличківського району (далі - Порядок) розроблено відповідно до частини першої статті 7 та частини сьомої статті 9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна", з метою визначення порядку проведення конкурсу на право оренди майна спільної власності територіальних громад сіл, селища і міста Добровеличківського району у випадках, передбачених чинним законодавством України.
2. Даний Порядок поширюється на такі об'єкти оренди: цілісні майнові комплекси підприємств, організацій або їх структурних підрозділів (філій, цехів., дільниць) та нерухоме майно - будівлі, споруди, приміщення, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селища і міста Добровеличківського району.
3. Конкурс на право оренди об'єкта полягає у визначенні орендаря, який запропонував найбільшу орендну плату при забезпеченні виконання інших умов конкурсу.

II. Оголошення конкурсу

1. Конкурс оголошується за ініціативи орендодавця або за наявності заяв про оренду від двох або більше фізичних чи юридичних осіб (за умови відсутності серед поданих заяв, заяви від господарського товариства, створеного членами трудового колективу підприємства, організації, їх структурного підрозділу про оренду цілісного майнового комплексу або від бюджетної установи, організації, а також комунального підприємства спільної власності територіальних громад сіл, селища і міста Добровеличківського району).
2. У разі надходження однієї заяви про оренду певного об'єкта (цілісного майнового комплексу, будівлі, споруди, групи приміщень), а другої - про оренду частини цього об'єкта, орендодавець повідомляє другого заявника про те, що розглядається питання про оренду всього об'єкта.
3. З метою проведення конкурсу орендодавець звертається до голови районної ради з обґрунтованою заявою про необхідність передачі в оренду нерухомого майна, розташованого за визначеною адресою з вказаною площею, планом приміщення, що пропонується до передачі в оренду, планом земельної ділянки, на якій розташований об'єкт оренди, а також з обґрунтуванням доцільності передачі майна в оренду та зазначенням стартових умов проведення конкурсу.
4. Після погодження постійною комісією районної ради з питань бюджету, фінансів, соціального розвитку, економічних реформ та приватизації стартових умов конкурсу матеріали направляються конкурсній комісії районної ради з передачі в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селища і міста Добровеличківського району для проведення конкурсу, про що інформується орендодавець.
5. Оголошення про конкурс публікується в газеті "Сільське життя" або в інших місцевих друкованих засобах масової інформації за місцем розташування об'єкта оренди не пізніше, ніж за 7 робочих днів до дати проведення конкурсу і повинно містити такі відомості:
 - інформацію про об'єкт (назва, місцезнаходження, а у разі оренди цілісного майнового комплексу - також обсяг і основна номенклатура продукції, у тому числі експортної, кількість і склад робочих місць, рівень прибутковості об'єкта за останні три роки, розмір дебіторської та кредиторської заборгованості, наявність майна в заставі, податковій заставі, в оренді);
 - умови конкурсу;
 - дата, час і місце проведення конкурсу;
 - кінцевий термін прийняття пропозицій учасників конкурсу (заяв про оренду і проектів договорів оренди з пропозиціями, що відповідають вимогам конкурсу);
 - іншу інформацію, що має суттєве відношення для укладання договору оренди.
Одночасно всі особи, які подали заяви про оренду і проекти договорів оренди до оголошення конкурсу, письмово повідомляються орендодавцем про оголошення конкурсу і необхідність подання нових пропозицій, для яких стартовими пропозиціями мають стати умови відповідного конкурсу.

III. Умови конкурсу

1. Умовами конкурсу є:
 - розмір орендної плати;
 - ефективне використання об'єкта оренди за цільовим призначенням (у разі оренди цілісного майнового комплексу - відповідно до профілю виробничої діяльності підприємства);
 - дотримання вимог експлуатації об'єкта.
Іншими умовами конкурсу, залежно від специфіки об'єкта оренди, можуть бути:
 - здійснення певних видів ремонтних або ремонтно-реставраційних робіт;
 - виконання встановлених для підприємства мобілізаційних завдань;
 - виготовлення продукції в обсягах, необхідних для задоволення потреб регіону;
 - збереження або створення нових робочих місць;
 - вжиття заходів для захисту навколишнього середовища з метою дотримання екологічних норм експлуатації об'єкта;
 - створення безпечних і нешкідливих умов праці;
 - дотримання умов належного утримання об'єктів соціально-культурного призначення;
 - інші умови.
2. Основним критерієм визначення переможця є максимальний розмір орендної плати при обов'язковому забезпеченні виконання інших рівних умов конкурсу.
3. Для участі в конкурсі учасник конкурсу подає на розгляд конкурсної комісії такі матеріали:
 3.1. Заяву про участь у конкурсі разом з пропозиціями до договору оренди. Якщо учасник конкурсу вже подавав заяву про оренду, що стала підставою для оголошення конкурсу, після оголошення конкурсу він подає нові пропозиції до договору оренди відповідно до умов конкурсу;
 3.2. Відомості про учасника конкурсу:
  а) для учасників, які є юридичними особами:
   - документи, що посвідчують повноваження представника юридичної особи;
   - завірені в установленому порядку копії установчих документів;
   - відомості про фінансове становище (платоспроможність) учасника конкурсу з урахуванням дебіторської і кредиторської заборгованостей;
   - довідку від учасника конкурсу про те, що до нього не порушено справу про банкрутство;
  б) для учасників, які є фізичними особами:
   - копію документа, що посвідчує особу учасника конкурсу або належним чином оформлену довіреність, видану представнику фізичної особи;
   - свідоцтво про реєстрацію фізичної особи як суб'єкта підприємницької діяльності (за наявності);
   - декларацію про доходи.
 3.3. Письмові зобов'язання (пропозиції) щодо виконання умов конкурсу (відображаються в проекті договору оренди).
 3.4. Додаткові пропозиції до договору оренди (у разі оренди цілісного майнового комплексу - обсяг ресурсів, що будуть залучені, продукція, послуги, ринки збуту, джерела сировини і матеріалів тощо; у разі оренди нерухомості - варіанти поліпшення орендованого майна).
 3.5. Пропозиції щодо гарантій сплати орендної плати (завдаток, гарантія, тощо - відображаються в проекті договору оренди).

IV. Конкурсна комісія

1. Конкурсна комісія районної ради з передачі в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селища і міста Добровеличківського району (далі - комісія) утворюється в кількості 5 осіб, у складі: 2 особи – від постійної комісії районної ради з питань бюджету, фінансів, соціального розвитку, економічних реформ та приватизації, 2 особи – від голови районної ради, 1 особа - від балансоутримувача. Склад комісії затверджується розпорядженням голови районної ради.
2. До роботи комісії з правом дорадчого голосу можуть залучатися представники органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування за місцем розташування об'єкта, спеціалісти, експерти, тощо.
3. Основними завданнями та функціями комісії є:
 - визначення умов і терміну проведення конкурсу;
 - розгляд пропозицій учасників конкурсу;
 - визначення переможця конкурсу;
 - складання протоколів та подання їх на затвердження орендодавцю.
4. Комісія розпочинає роботу з моменту затвердження її складу і діє до її припинення відповідно до розпорядження голови районної ради.
5. Керує діяльністю комісії й організовує її роботу голова комісії, який
у межах своєї компетенції:
 а) організовує підготовку матеріалів на розгляд комісії;
 б) скликає засідання комісії;
 в) головує на засіданнях комісії.
Голова комісії має вирішальний голос, якщо при прийнятті рішення про визначення переможця конкурсу голоси членів комісії розділилися порівну.
6. У разі потреби отримання додаткової інформації комісія має право заслуховувати на своїх засіданнях пояснення учасників конкурсу.
7. Засідання комісії є правомочними за умови участі в них не менше 3 (трьох) осіб, які включені до складу комісії.

V. Процедура проведення конкурсу

1. Конкурс проводиться в один етап, на якому визначається переможець згідно з умовами конкурсу та зобов'язаннями учасника конкурсу.
2. Конкурс проводиться за наявності пропозицій від двох або більше фізичних чи юридичних осіб. У разі надходження однієї пропозиції конкурс не проводиться і комісія приймає протокольне рішення про розгляд орендодавцем питання щодо укладення договору оренди відповідно до вимог законодавства з єдиним заявником.
3. Пропозиції надаються у конвертах з написом "На конкурс", опечатаних печаткою учасника конкурсу. До дати проведення конкурсу конверти з пропозиціями зберігаються у голови конкурсної комісії. Конверти розпечатуються на засіданні конкурсної комісії у присутності конкурсантів, які письмово підтверджують, що конверти були неушкоджені.
4. На засіданні комісії можуть бути присутні конкурсанти або їх повноважні представники, які в ході проведення засідання можуть змінювати пропозиції щодо збільшення орендної плати при забезпеченні виконання інших умов конкурсу.
5. Комісія визначає переможця більшістю голосів присутніх членів комісії на засіданні.
6. Після закінчення засідання конкурсної комісії складається протокол, у якому зазначаються:
  - відомості про учасників;
  - пропозиції і зобов'язання учасників;
  - обґрунтування рішення про визначення переможця.
Протокол підписується всіма членами комісії, присутніми на засіданні, і подається на затвердження голові районної ради у тижневий термін з дня проведення конкурсу. Всі особи, які подали заяви на участь в конкурсі, у триденний термін з дня затвердження протоколу інформуються головою комісії про результати конкурсу.
7. На підставі протоколу комісії голова районної ради погоджує умови договору оренди або надає дозвіл на передачу в оренду нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст району, після чого орендодавець може укласти відповідний договір оренди.

 



Додаток 1

до методики розрахунку, пропорції

розподілу та порядок використання

плати за оренду майна спільної власності

територіальних громад сіл, селища та

міста Добровеличківського району

затверджено рішенням двадцять третьої

сесії Добровеличківської  районної  ради

від “18” липня 2014 року  № 356

 

Орендна ставка

за використання цілісних майнових комплексів майна спільної власності

територіальних громад сіл, селища та  міста Добровеличківського району

Найменування

Орендна ставка, відсотків

Цілісні майнові комплекси комунальних підприємств:

 

з виробництва електричного та електронного устаткування, деревини та виробів з деревини, меблів, з організації концертно-видовищної діяльності та виставкової діяльності, ресторанів,  залізничного та автомобільного транспорту, торгівлі, випуску лотерейних білетів та проведення лотерей,  нафтогазодобувної промисловості

20

електроенергетики, газової промисловості,  зв’язку, швейної та текстильної промисловості, ресторанного господарства (крім ресторанів), з виробництва транспортних засобів, устаткування та їх ремонту, виробництва машин та устаткування, призначеного для механічного, термічного оброблення матеріалів або здійснення інших операцій, з виробництва гумових та пластмасових виробів, лісового господарства, рибного господарства, целюлозно-паперової промисловості, переробки відходів, видобування неенергетичних матеріалів, з надання додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій, паливної промисловості, побутового обслуговування

16

сільського господарства, харчової промисловості,  металообробки, освіти, науки та охорони здоров’я, легкої (крім швейної та текстильної) промисловості, з виробництва будівельних матеріалів

12

інші об’єкти

10

 

 

Додаток 2

                                                                                              до методики розрахунку, пропорції

розподілу та порядок використання

                                                                                              плати за оренду майна спільної власності

                                                                                              територіальних громад сіл, селища та 

                                                                                              міста Добровеличківського району

                                                                                               затверджено рішенням двадцять третьої

                                                                                               сесії Добровеличківської  районної  ради

                                                                                               від “18” липня 2014 року  № 356

 

Орендна ставка

за використання нерухомого майна підприємств,

установ, організацій спільної власності територіальних громад сіл, селища та  міста Добровеличківського району

 

П/п

Використання орендарем нерухомого майна

за цільовим призначенням

 

Орендна ставка, відсотків

1

Розміщення казино, інших гральних закладів, гральних автоматів

100

2

Розміщення пунктів продажу лотерейних білетів, пунктів обміну валюти

45

3

Розміщення:

40

 

фінансових установ, ломбардів, бірж, брокерських, дилерських, маклерських, рієлторських контор (агентств нерухомості), банкоматів

 

 

ресторанів з нічним режимом роботи

 

 

торговельних об’єктів з продажу ювелірних виробів, виробів з дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, антикваріату, зброї

 

 

операторів телекомунікацій, які надають послуги з рухомого (мобільного) зв’язку, операторів та провайдерів телекомунікацій, які надають послуги з доступу до Інтернет

 

4

Розміщення:

30

 

виробників реклами

 

 

салонів краси, саун, турецьких лазень, соляріїв, кабінетів масажу, тренажерних залів

 

 

торговельних об’єктів з продажу автомобілів

 

 

зовнішньої реклами на будівлях і спорудах

 

5

Організація концертів та іншої видовищно-розважальної діяльності

25

6

Розміщення суб’єктів господарювання, що провадять туроператорську та турагентську діяльність, готелів

22

7

Розміщення суб’єктів господарювання, що провадять діяльність з ремонту об’єктів нерухомості

21

8

Розміщення:

20

 

клірингових установ

 

 

майстерень, що здійснюють технічне обслуговування та ремонт автомобілів

 

 

майстерень з ремонту ювелірних виробів

 

 

ресторанів

 

 

приватних закладів охорони здоров’я

 

 

суб’єктів господарювання, що діють на основі приватної власності і провадять господарську діяльність з медичної практики

 

 

розміщення торговельних об’єктів з продажу окулярів, лінз, скелець, оптичних приладів

 

 

суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сфері права, бухгалтерського обліку та оподаткування

 

 

редакцій засобів масової інформації:

 

 

- рекламного та еротичного характеру

 

 

- тих, що засновані в Україні міжнародними організаціями або за участю юридичних чи фізичних осіб інших держав, осіб без громадянства

 

 

- тих, де понад 50 відсотків загального обсягу випуску становлять матеріали іноземних засобів масової інформації

 

 

- тих, що засновані за участю суб’єктів господарювання, одним із видів діяльності яких є виробництво та постачання паперу, поліграфічного обладнання, технічних засобів мовлення

 

9

Розміщення

18

 

транспортних підприємств зперевезення вантажів 

 

 

крамниць-складів, магазинів-складів

 

 

турбаз, мотелів, кемпінгів, літніх будиночків

 

 

Торговельних об’єктів з продажу:

 

 

- непродовольчих товарів, алкогольних та тютюнових виробів

 

 

- промислових товарів, що були у використанні

 

 

- автотоварів

 

 

- відео- та аудіопродукції

 

 

- офісних приміщень

 

 

- антен

 

10

Розміщення закладів фізичної культури і спорту, діяльність яких спрямована на організацію та проведення занять різними видами спорту

17

11

Розміщення:

15

 

транспортних підприємств зперевезенняпасажирів

 

 

суб’єктів господарювання, що надають послуги, пов’язані з переказом грошей

 

 

бірж, що мають статус неприбуткових організацій

 

 

кафе, барів, закусочних, буфетів, кафетеріїв, що здійснюють продаж товарів підакцизної групи

 

 

ветеринарних лікарень (клінік), лабораторій ветеринарної медицини

 

 

суб’єктів господарювання, що провадять діяльність з організації шлюбних знайомств та весіль

 

 

складів

 

 

суб’єктів господарювання, що провадять діяльність з вирощування квітів, грибів

 

12

Розміщення:

13

 

закладів ресторанного господарства з постачання страв, приготовлених централізовано для споживання в інших місцях

 

 

суб’єктів господарювання, що надають послуги з утримання домашніх тварин

 

13

Розміщення:

12

 

суб’єктів господарювання, що діють на основі приватної власності і надають послуги з перевезення та доставки (вручення) поштових відправлень (кур’єрська служба)

 

 

стоянок для автомобілів

 

14

Розміщення:

10

 

комп’ютерних клубів та інтернет-кафе

 

 

ветеринарних аптек

 

 

рибних господарств

 

 

приватних навчальних закладів

 

 

шкіл, курсів з навчання водіїв автомобілів

 

 

торговельних об’єктів з продажу книг, газет і журналів, виданих іноземними мовами

 

 

суб’єктів господарювання, що здійснюють проектні, проектно-вишукувальні, проектно-конструкторські роботи

 

 

видавництв друкованих засобів масової інформації та видавничої продукції, що друкуються іноземними мовами

 

 

редакцій засобів масової інформації, крім зазначених у пункті 8 Методики та пункті 8 цього додатка

 

15

Проведення виставок непродовольчих товарів без здійснення торгівлі

10

16

Розміщення торговельних автоматів, що відпускають продовольчі товари

9

17

Розміщення:

8

 

кафе, барів, закусочних, кафетеріїв, які не здійснюють продаж товарів підакцизної групи

 

 

аптек, що реалізують готові ліки

 

 

торговельних об’єктів з продажу продовольчих товарів, крім товарів підакцизної групи

 

18

Розміщення:

7

 

торговельних об’єктів з продажу ортопедичних виробів

 

 

ксерокопіювальної техніки для надання населенню послуг із ксерокопіювання документів

 

19

Проведення виставок образотворчої та книжкової продукції, виробленої в Україні

7

20

Розміщення:

6

 

їдалень, буфетів, які не здійснюють продаж товарів підакцизної групи

 

 

фірмових магазинів вітчизняних промислових підприємств-товаровиробників, крім тих, що виробляють товари підакцизної групи

 

 

об’єктів поштового зв’язку на площі, що використовується для надання послуг поштового зв’язку 

 

 

суб’єктів господарювання, що надають послуги з перевезення та доставки (вручення) поштових відправлень

 

 

торговельних об’єктів з продажу поліграфічної продукції та канцтоварів, ліцензованої відео- та аудіопродукції, що призначається для навчальних закладів

 

21

Розміщення:

5

 

державних та комунальних закладів охорони здоров’я, що частково фінансуються за рахунок державного та місцевих бюджетів

 

 

фізкультурно-оздоровчих закладів для дітей та молоді, дитячих клубів

 

 

санаторно-курортних закладів для дітей

 

 

комунальних навчальних закладів, що частково фінансуються з місцевого бюджету, та навчальних закладів, що фінансуються з державного бюджету

 

 

торговельних об’єктів з продажу книг, газет і журналів, виданих українською мовою

 

 

відділень банків на площі, що використовується для здійснення платежів за житлово-комунальні послуги

 

 

суб’єктів господарювання, що здійснюють побутове обслуговування населення

 

 

місць загального користування

 

22

Розміщення:

4

 

їдалень, буфетів, які не здійснюють продаж товарів підакцизної групи, у навчальних закладах 

 

 

громадських вбиралень

 

 

камер схову

 

 

видавництв друкованих засобів масової інформації та видавничої продукції, що видаються українською мовою

 

23

Розміщення:

3

 

аптек на площі, що використовується для виготовлення ліків за рецептами

 

 

суб’єктів господарювання, що надають ритуальні послуги

 

 

майстерень художників, скульпторів, народних майстрів площею менш як 50 кв.м

 

 

органів місцевого самоврядування та їх добровільних об’єднань (крім асоціацій органів місцевого самоврядування із всеукраїнським статусом).

 

 

науково-дослідних установ, крім бюджетних

 

 

депутатських приймалень, партійних організацій

 

24

Розміщення:

2

 

аптек, які обслуговують пільгові категорії населення

 

 

організацій, що надають послуги з нагляду за особами з фізичними чи розумовими вадами

 

 

бібліотек, архівів, музеїв

 

 

дитячих молочних кухонь

 

 

торговельних об’єктів з продажу продовольчих товарів для пільгових категорій громадян

 

 

підприємств, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Богодухівської міської ради

 

25

Розміщення:

1

 

закладів соціального захисту для бездомних громадян, безпритульних дітей та установ, призначених для тимчасового або постійного перебування громадян похилого віку та інвалідів

 

 

державних та комунальних позашкільних навчальних закладів (крім оздоровчих закладів для дітей та молоді) та дошкільних навчальних закладів

 

 

закладів соціального обслуговування для сімей, дітей та молоді, що утримуються за рахунок державного бюджету, зокрема центрів соціально-психологічної реабілітації дітей, соціальних гуртожитків для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, соціальних центрів матері та дитини, центрів соціально-психологічної допомоги, центрів реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями, центрів для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді

 

26

Розміщення творчих спілок, громадських, релігійних та благодійних організацій на площі, що не використовується для провадження підприємницької діяльності і становить: 

 1

 

       не більш як 50 кв. метрів

      3

 

       понад 50 кв. метрів

7

27

Розміщення громадських організацій інвалідів на площі,

що не використовується для провадження

підприємницької діяльності і становить:

 

 

       не більш як 100 кв. метрів

1

 

       понад 100 кв. метрів

7

28

Інше використання нерухомого майна

15

 

 

Примітка. Орендні ставки для орендарів – вітчизняних юридичних і фізичних осіб, що є суб’єктами малого підприємництва, які провадять виробничу                 діяльність безпосередньо на орендованих виробничих площах (крім офісів), можуть застосовуватися з коефіцієнтом 0,7. 

 



Меню


Вхід


Логін  
Пароль  


Корисні посилання

Офіційне інтернет-представництво Президента України


Верховна Рада України


Законодавство України


Кабінет Міністрів України


Кіровоградська ОДА


Кіровоградська обласна рада


Добровеличківська райдержадміністрація


ПФУ


Укрінформ